Might Tay

Weteran
  • Zawartość

    5583
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    32

Ostatnia wygrana Might Tay w Rankingu w dniu 25 Grudzień 2016

Might Tay posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

767 Doskonały wspomagacz

O Might Tay

  • Tytuł
    Shadowbringer
  • Urodziny 11.10.1995

Kontakt

  • Skype
    Nie posiadam

Poprzednie pola

  • Twoje MMO
    EvE Online, ArcheAge, Final Fantasy XIV
  • Nick w MMO
    Might Tay, Aranisus, Akkarion

Informacje o profilu

  • Płeć
    Male
  • Skąd
    Takie zadupie na Śląsku

Ostatnie wizyty

18321 wyświetleń profilu
  1. Nie wyświetla się nazwa tematu, w którym ktoś używa odwołonia do nicku:
  2. Nie da się zmieniać stron w tematach za pomocą wyboru numeru strony. Wieczny loading screen. Zauważone zarówno w wersji stacjonarnej jak i mobilnej.
  3. Imię: Wiktor Narodowość: Mmoplaya
  4. Hej, to w sumie oznacza, że nie jestem Polakiem. Ale.... ale.... ale.... to kim ja jestem?
  5. Problem jest natury psychologicznej. Nie ma problemu z tym, aby być dumnym ze swojego pochodzenia. Problem jest w tym, jeżeli oznajmiamy to wszystkim i akcentujemy. Internet to cudowne miejsce, gdzie każdy może być anonimowy - i tak powinno być. Powinniśmy stać ponad podziałami administracyjnymi czy regionalnymi. Dlaczego nienawidzimy ruskich/turków w grach online - bo mają tak wysoko w czubie ze swoją tożsamością narodową, że pokazują ją jak tylko się da. Czy jestem dumny z bycia Polakiem? Nie jest to istotne. Czy przyznaję się do bycia Polakiem? Mimo, iż to niekulturalne, zawsze odpowiadam na tego typu pytania przy rekrutacji do gildii czy w rozmowach pytaniem - Czy moje pochodzenie jest istotne?
  6. Nie zmienia to faktu, że wygląda to źle. Na poprzednim też tak było, ale nie raziło w oczy, bo cały wygląd forum był czarny, teraz jest niebieski i te czarne paski po bokach. Ja dalej mam tutaj 1 post z poziomu Strony głównej.
  7. Formatowanie 1920x1080 jak zawsze leży: Zmienić kolor/wyrównać do jednej strony/rozciągnąć. Po kij jest to czerwone? Planujecie może zostać kolejnym RedTube? Po co tyle tego czerwonego? Aż boli na to patrzeć: Lista postów w temacie się nie aktualizuje (zrobione po napisaniu przeze mnie tego posta): O czerwonym już mówiłem, teraz tylko zaznaczę: Do tego "Znajdź zawartość" i "Obserwuj użytkownika" nie pasują do ramki. Męska decyzja, albo liczymy post otwierający temat, albo nie:
  8. To idź wytrzeźwieć i wróć tu, jak Ci się uda.
  9. Problem tutaj jest to, jak ludzie postrzegają przynależność do jakiejś grupy - a konkretnie brak przynależności do innej. Ktoś pisze, że jest casualem. Ok, a co to znaczy? Że NIE siedzi godzinami w grze. Że NIE interesuje go bycie najlepszym. Że NIE interesuje go super trudny end-game. Widzicie zależność? Łatwiej powiedzieć, że się kimś nie jest, niż kim się jest. To udowodniony aspekt psychologiczny - polecam poczytać. Drugą rzeczą jest to, co ostatnio się rozwija i miałem okazję przeczytać w swoim artykule: Gry, zwłaszcza MMO, przestają być rozrywką, a zaczynają być pracą. Pracą, która ma znaczenie dla opłacenia rachunków i fanaberii w prawdziwym życiu.
  10. Imię: Wiktor Wiek: 21 Umiejętności techniczne: C/C++, HTML, PHP na poziomie podstawowym. Do tego posiadam znajomość algorytmów działania panelu administratora oraz moderatora na forum oraz jestem byłym redaktorem serwisu mmorpg.org.pl, więc posiadam umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną. Doświadczenie w byciu moderatorem(lub jego brak): Byłem moderatorem na forum mmorpg.org.pl oraz zajmowałem się w tym czasie działem Szukam MMO (nawet napisałem pseudo-regulamin tego miejsca). Gry w jakie gram lub grałem: Gram w ArcheAge, EvE Online oraz Final Fantasy XIV. Okazyjnie Dungeons & Dragons Online oraz Dota 2. Grałem w ponad 90% spisu ze strony. Włącznie z tymi zamkniętymi. Dlaczego chciałbym zostać moderatorem: Nie chciałbym. Bycie moderatorem to obowiązki, skargi, kolesiostwo, kumoterstwo i sitwa. Chciałbym zostać Junior Moderatorem działu Szukam MMO, bo to mało obowiązków i bardzo wdzięczna praca. Do tego, posiadam doświadczenie w zarządzaniu tym działem i chciałbym przywrócić go do chwały, tak samo, jak całe forum.
  11. Na wstępie zaznaczmy - ilu ludzi, tyle definicji P2W. Zgoda? Zgoda. To teraz jedziemy: Witamy w XXI wieku. To jest Twój główny problem natury technicznej - uważasz, że wszyscy powinni być równi względem gry. To nigdy nie działało, ani nie będzie działało na tej zasadzie. Jesteś casualem. Powinnaś mieć poczucie równości nie z innymi, a z casualami. Nie oszukujmy się, gracze typu "hardcore" to bardzo mały % każdego MMO. Możesz wrzucić $$$, żeby, jako casual, postarać się z nimi zrównać, ale nie zmienia to faktu, że śmierdzisz casualostwem na kilometr. Gra nie jest P2W, jeżeli możesz kupić każdy element IS na AH. Co czyni grę P2W jest to, czy czujesz się zmuszony przez jej systemy do zrobienia tego. Jest to problem, z jakim boryka się Black Desert - "nie potrzebujesz stroju, nie potrzebujesz petów, nie potrzebujesz dodatkowego udźwigu, ALE zdaj sobie sprawę, że nie ważne co zrobisz, w życiu nie będziesz tak efektywny jak gracz, który to posiada". Do tego rakotwórczy system sprzedawania przedmiotów z IS'a powoduje, że duża część graczy, która nawet nie jest w sekcji casuali, ale semi-casual/semi-hardcore, w życiu nie zdobędzie tych przedmiotów. Ostatnio jednak myślę o tym temacie w innej kategorii - Czy P2W tak naprawdę jest złe? Nie chcę być źle odebrany - tak, to zło wcielone, które powinno się spalić w ostatnim rejonie piekła, ale należy na to spojrzeć z innej perspektywy. Jakie gry posiadają P2W IS? Głównie F2P i chwalebne wyjątki B2P. Te gry muszą z czegoś utrzymywać nie tylko serwery, ale również programistów. Ludzi nie stać na kupowanie abonamentu raz na jakiś czas - kapuję. Ale jeżeli wprowadzi się jeden... dwa... trzy elementy, które podpadają pod politykę P2W, to gracze, chcąc nie chcąc kupią je. Nie wszystkich interesują Fashion Wars 2, nie okłamujmy się. A to nakręca income. I nakręca rozwijanie gry. Wiem, że większość wydawców wprowadza P2W IS, żeby napchać sobie kieszenie i spakować manatki. Ale spójrzmy na takiego Allodsa, który mężnie i prężnie działa. Wszyscy jadą maksymalnie po tej grze kiedy, nawet za czasów gpotato [*], dało się kupować walutę i przedmioty z IS na AH. I jest to dobre MMO, które może sobie na to pozwolić. Warto dodać, że niektóre skórki w LoL'u mają ukryte bonusy, jak mniejszy hitbox, większe zasięgi itd. P2W pełną gębą.
  12. To tylko dalej popiera fakt, że uszczuplasz sam sobie income. Książki są droższe niż Shardy, a różnica w dropie nie jest zbyt zauważalna. To już bardziej się opłaca kupować Pila Fe. Biorąc pod uwagę drop rate 0-4aury, 24-36h respawn oraz możliwość zrobienia maks 2 za jednym podejściem, masz dużo większą matematyczną szansę, że szybciej wydropi Ci cała Kzarka niż uzbierasz 100 aur. A jak chcesz zmaksymalizować sobie profit to możesz też robić Karandę - ma tą samą mechanikę. Poza tym, musisz mieć ustawionego discorda na notyfikacje, kiedy się pojawia oraz zadać odpowiednio dużą ilość obrażeń. Biorąc pod uwagę, że dziennie postacie offline regenerują 48energii, możesz tak robić co 4 dni. No i dochodzi element RNG, bo NV bardzo lubi dawać BS oraz przedmioty po 500% marketa. 2 dni temu miałem Dande do berka za 478kk. Czyli... robisz to samo, co każdy gracz BDO. Bo nikt nie buduje fs na niebieskich czy żółtych itemach. Zradzę Ci jeszcze trick, że, jeżeli dobrze poszukasz, budowanie fs na zielonych broniach może być bardziej opłacalne. Jak w każdej grze, w tej też jest masa możliwości zarobkowych i to nie tylko takich, które wymagają szczęścia z failstackami.
  13. Cartiany idzie zdobyć tylko jako drop z mobów. Do tego ma ich 5, ie. wydropił 25 książek w przeciągu 5 dni, bo żadna nie ma czerwonego timera. Biorąc pod uwagę 1-3h grania dziennie, jak sam napisał, daje to 25książek w 5-15h. O ile nie mówię, że jest to niemożliwe, to jest to równoznaczne z posiadaniem bardzo, bardzo dużego szczęścia oraz niesamowitej szybkości w czyszczeniu mobków albo kupowania z Marketu, co jest średnio opłacalne, kiedy cena Forbidden Book jest wyższa niż Shardów, które, rzekomo, powinien wyciągać z afk fishing. Nieistotne, nie wziąłem pod uwagę, że jak ktoś ma tyle miejsca to może chomikować książki przez długi czas.
  14. Max. price to najwyższa cena na Marketplace. Wystawia się go tam, najczęściej o jakiejś konkretnej godzinie, gdzie jest szansa, że nikt inny go nie kupi bo Bid. Ewentualnie płaci się normalnie, a potem giftuje z IS. Wyciągając black stones dostaniesz RNG ilość, min. 7, max. tyle, ile wsadziłeś. Możesz się na tym przejechać. Napraw sobie go Memorkami, które idzie wyciągnąć zewsząd. Stąd masz kilka dróg: -Dobij do PRI -Sprzedaj i kup +15/PRI -Sprzedaj i kup +15/PRI Kzarkę Co do metody - force enchanting i tak zbija durability, po prostu jak RNG Cię nie lubi może to wyjść taniej.