Prace graficzne by zax454

Witam postanowiłem utworzyć temat, gdzie będę wrzucał swoje prace związane z grafiką.

Wiem, że jest osobny temat dotyczący grafik forumowiczów, ale nie chcę rozgrzebywać już tamtego tematu oraz robić dubli tam.

Cieszyć będę się z waszych opinii, komentarzy, co poprawić, czy wam się podoba itd.

Moje świeże prace:

santi_cazorla_by_zax454-d5c9hy9.png

wall_nut_by_zax454-d5atqzz.png

usa_canada_world_cup_logo_by_zax454-d572cs8.png

pzpn_by_zax454-d55fnhb.png

Jak na moje oko to te prace to 5min roboty, tło+render:).Druga praca to dodanie tylko napisu, nie wiem po co wklejać takie pracy gdy w dobie photoshopa każdy przedszkolak zrobi coś takiego.A jeśli ktoś nie wierzy to niech sobie porówna prace poniżej i prace zax'a:).

e1+(52).jpg

nie robię w ten sposób grafik, łączę rendery, nakładam efekty, dodaję brushe itd. Niektóre pracę wykonuję po części ręcznie jak np. "wallnut"

W podanej przez ciebie pracy starałem się dodać efekt rysowanego konturu postaci oraz tło zmienić by wpasowało się.

Tak wyglądała grafika w oryginale:

Ale ziomek to serio wygląda jak zabawa przedszkolaka. też tak kiedyś robiłem. O jakis filtr robiący z obrazka malowany akwarelami: oo fajnie sie suwaki przeciąga. E dobre wyszło. Zapisz.

Nie ma tu twojej inwencji jakiejs większej.

Zresztą ucz się czegoś więcej niż przerabiania zdjęć kilkoma brushami itp. To to każdy ciec sie nauczy w tydzien. To nie artyzm.

Fajny orzech:D

Ziemniak?Boki ma chropowate jak orzech.

Ten ziemniak(?) na urwisku bardzo mi się podoba :D

Faktycznie w grafice z linkin park dużo nie zmieniałem, ale takie były potrzeby dla mojej strony. To jest orzech, przynajmniej miałem zamiar, aby tak wyglądał ;)

Inne logo, które robiłem:

e_papieros_logo_by_zax454-d54n7cd.png

i ostatnio próbuję modelowania 3d tutaj jeden z moich pierwszych modeli (w linku na yt) :

"Trening czyni mistrza" jak dla mnie nawet fajnie Ci to wychodzi.

Dziękuję, już model skończyłem, zrobiłem go jako diabełek, tak mniej szkaradnie wygląda:

Później postaram się go pomalować.

Zax jakim programem modelujesz?

Robisz podstawowy błąd.

Nie wyrobiłeś sobie nawyków i zmysłu plastycznego a już chcesz to na kompie robic.

Twoje logo epapieros.biz jest z d*py. Ani grosza bym za nie nie dał. Dlaczego zapytasz? Bo sie ku... nie kojarzy nijak z papierosem. Widząc je myslalem ze to jakies hod rody czy coś.

Twoj diabełek? Czytałeś kiedykolwiek jakakolwiek książke o szkicowaniu malowaniu, rysowaniu? Jakaś wiedza o tym jak narysować nos, usta, oczy, jak zrobić ręce, jakie proporcje ma ciało człowieka?

Zapewne nie.

Wiec jak chcesz zrobic takie coś w programie graficznym?

Nie trać czasu biorąc się za to od d*py strony. Zacznij od podstaw. Ołówek w rękę i rysuj. Bo skonczysz na odtwórczym kopiowaniu tutoriali.

orzeszek z plants vs zombies. d*pa xD

jeśli chodzi o czytanie książek o rysowaniu, tak czytałem na początku. Nie kopiuję Tutoriali i nie korzystam z nich już dawno (przy modelowaniu 3d musiałem z paru skorzystać). Jeśli chodzi o rysunki i szkice na kartce to często rysuje i szkicuję, różnie mi to wychodzi. Moje ręcznie wykonywane prace to np. te:

miss_turtle_by_zax454-d4rryks.png

głównie lubię bajkowe postacie rysować, a co do loga e-papieros, to robiłem je na zamówienie firmy, która chciała coś w takim stylu, za m.in. to logo otrzymałem pieniążki. Modeluję programem sculptris 3d alpha 6. Jest to jeden z moich pierwszych modeli w 3d i rozumiem, że może wyglądać szkaradnie.

Wiesz ja cie nie chce dołować czy demotywować.

Widze jednak, że chcesz się tym zajmować wiec wypadało by zacząć od podstaw.

Niestety najlepszymi grafikami są osoby obdarzone talentem plastycznym. A te osoby nie odrazu siadły na pc tylko do kartek. Zobacz jak wyglądają np kursy szkicowania. Mimika twarzy, proporcje ciała, cieniowanie. To są same podstawy.

Powiesz: ale ja chce robić loga, postacie bajkowe. Masz racje. Tylko w tym szkicowaniu nie chodzi, o tylko szkicowanie. To wyrabianie sobie nawyków, wyobraźni. Jesli będziesz potrafił narysować twarz tak by nos wyglądał jak nos a usta jak usta a nie jak dziecko na plastyce to potem narysujesz wszystko.

Twoje rysunki to bajkowe postaci przerysowywane. Nie tędy droga. Ja się uczę programowania w C++. I w rok przeczytałem 3 tomy książki czyli razem 750 stron, w tym czasie zrobiłem z tego 40 stron A4 notatek. Dodatkowo kurs na internecie jakies 700 stron w pdf. I jeszcze nie napisałem żadnego wiekszego programu. Chce mieć podstawy. Bo jak się okazywało w trakcie czytania, to co mogłbym zrobić już wcześniej teraz wiem, że moge zrobić o wiele łatwiej.

To takie rady ode mnie.

rozumiem, ale ja właśnie zdecydowanie wcześniej rysowałem, szkicowałem, trochę malowałem, dopiero od jakiegoś czasu zająłem się grafiką. Ale masz rację, ze trzeba też wiedzy teoretycznej i rozumiem, że moje prace ci się nie podobają. A teorię myślę, że też jeszcze będę zagłębiał.

No to powodzenia i chwal się tutaj postępami.

Pozdro.

wrzucam moje dwa nowe modele, które nie dawno skończyłem:

W blenderze? Super :)

nie modeluję w sculptris 3d alpha 6

Witam postanowiłem utworzyć temat, gdzie będę wrzucał swoje prace związane z grafiką.

Wiem, że jest osobny temat dotyczący grafik forumowiczów, ale nie chcę rozgrzebywać już tamtego tematu oraz robić dubli tam.

Cieszyć będę się z waszych opinii, komentarzy, co poprawić, czy wam się podoba itd.

Moje świeże prace:

santi_cazorla_by_zax454-d5c9hy9.png

wall_nut_by_zax454-d5atqzz.png

usa_canada_world_cup_logo_by_zax454-d572cs8.png

pzpn_by_zax454-d55fnhb.png