Skyforge CBT

Bedzie pare kluczykow kot jest szybki lub ma czas kampic moze wysepic keya. Keye bd dawane na facebooku a tutaj opis eventu http://sf.my.com/us/news/events/closed-beta-key-giveaway

100 kluczy gdzie ludzie biorą je w trybie ninja :I

Odpadam.

Gram i nie mogę przestać. Jest po prostu fantastyczna.

Dzisiaj pewnie też będę siedział do późna i streamował.

Zostawie Wam filmik z Tworzenia postaci - ciekawe atrybuty można ustawiać :D

https://youtu.be/hhlIH_nqCs0

Oplaca sie kupic tego foundry packa? i czy wogole oplaca sie grac w to? smierdzi mi neverwinterem i nie podoba mi sie to.

Nie wiem. Trudno opierać opinie na paru pierwszych levelach. Potrzeba by ktoś dobił do maksymalnego i powiedział co tam wtedy można robić. Czyli mniej więcej miesiąc-dwa po premierze będziemy wiedzieli czy to był dobry zakup.

Nie wiem. Trudno opierać opinie na paru pierwszych levelach. Potrzeba by ktoś dobił do maksymalnego i powiedział co tam wtedy można robić. Czyli mniej więcej miesiąc-dwa po premierze będziemy wiedzieli czy to był dobry zakup.

Tutaj nie ma maksymalnego levela. A przynajmniej nie jest go tak łatwo osiągnąć.

Gra ma ciekawy system rozwoju oparty na różnych kamieniach zdobywanych z zadań, które wydajemy w "Atlasie" odblokowując bonusy, skille, klasy i wiele różnych rzeczy.

No właśnie klasy. Chcąc zagrać niektórymi klasami musimy się przygotować na kilka tygodni "grindu" tych kamieni żeby otworzyć sobie ścieżkę w atlasie do danej klasy i ją odblokować.

Odblokowanie jakiejkolwiek klasy spoza 3 podstawowych to od kilku dni do kilku tygodni grania.

Mam pytanie czy jest możliwość kupienia funder packa z innego źródła niż wydawca gry? Jako że nie mam możliwości kupienia w euro to myślałem że może coś na allegro będzie ale nie ma więc się pytam może ktoś wie :) jak możne zdobyć ?

Raczej nie...nigdzie mie widzialem ofert founderow procz ofucjalnej strony

Mam pytanie czy jest możliwość kupienia funder packa z innego źródła niż wydawca gry? Jako że nie mam możliwości kupienia w euro to myślałem że może coś na allegro będzie ale nie ma więc się pytam może ktoś wie jak możne zdobyć ?

Jak zapłacisz kartą to samo Ci przeliczy ze złotówek na euro.

Czy tylko mi się wydaje po pograniu 2 dni że to taka okrojona wersja gw2 w kosmosie ?:P

A to chyba sie wydaje... Pogadalem troche na forum i dowiedzialem sie ze niektore systemy gry sa obecnie tylko na potrzeby bety i o wiele lepiej bedzie juz na obt...tak z przykladu to poziom trudnosci misji..ma byc dowolnie wybierany, bo teraz jak odblokujemy nowa postac to jest impossible i kiszka z lvlowamiem :-).

Co do podpienstwa to moze ale jakos ich szukam. Testuje klasy i szukam tego co najbardziej mi bedzie pasowalo..jeszcze slayer mi meczy umysl oraz klasa ktorej jeszcze nie ma dostepnej.

Na Alchemika czekasz ?

Nie wiem ale customizacja/itemizacja postaci jak na nowe mmo jest starsznie biedna .

4 acc , broń i offhand dość mierna ilość eq . Podbijanie przedmiotów też jest odgórnie narzucone jakie statsy dostaniemy .

Wybór skilli nie trzeba być wielką alfą i omegą by na 1 rzut oka zobaczyć że z 10-20% pasywek jest uselees , 8/16 można używać więc wyjdzie nam zerg biegający w 1 ustawieniu różniący się paroma pasywkami .

Co do exploracji zonów czuje się jakbym grał w gw2 i robił 100% mapy :P czyli nudne bieganie od pointa do pointa

Reasumując gra przyciągnie na start sporą ilość graczy bo będzie nakręcony hype stworzonym przez wszelakiej maści portale , problem w tym że po pół roku zdechnie śmiercią tragiczną bo nie oferuje nic na dłuższą mete . Atlas to taki sztuczny progress który i tak zostanie wypunktowany na maksa po miesiącu czasu . Jeśli założenie twórców jest zrobienie z niej dungeonówki to do takiego vindi , dn albo wf nawet nie mają co startować . Fakt jest to cbt tyle że ru już wystartowali i nie wiele z tego co czytam się pozmieniało tylko jest dostępny cały content .

Kolejnym milym zaskoczeniem jest to :

  • Exchanging Argent for credits does not count towards the credit cap
  • 10k Argent (~$7.50) gives 1.5million credits
  • Every single item in the marketplace can be bought with Argent, including enhancement stones and spark replicators

Tak czy siak i tak nie ma w co grać do lineage ethernala czy TreeOSavdlatego podczas obt wbije ten max , pobiegam na pvp i quit by chociarz wrócił się ten founder :P

Szczerze to żałuję founder packa i marzył by mi się zwrot kasy.

Ogólnie to dość miałem nadzieje że będzie naprawde dobra gra i wiem że to CBT ale no już na starcie gra robi okropne wrażenie. Pomijam już fakt irytującego bugu (chyba), że mimo max ustawień gra wygląda u mnie okropnie, nie ma prawie wogóle cieni, AA i do tego szkaradnie przeostrzona rozdzielczość. Animacje mniej ważnych npc w rozmowach są wręcz drewniane jakbyś gadał z manekinem. Plus kilkanaście razy już zdołałem się zablokować na jakimś klocku czy dziurze pomijając rozmaite glitche animacji postaci itd.

Sama gra jest dość nudna i biedna. Walka też nijaka i bijąc nawet bossy samemu można usnąć. Tworzenie postaci jeszcze ujdzie i cały ten atlas też można znieść może poza faktem że jest w nim tak nawalone efektów w tle że gra chodzi płynnie za to w atlasie mam 10fps. No fajnie.

W każdym razie odradzam kupowanie bo na to co jest aktualnie to szkoda wogóle czasu.

Na Alchemika czekasz ?Nie wiem ale customizacja/itemizacja postaci jak na nowe mmo jest starsznie biedna .4 acc , broń i offhand dość mierna ilość eq . Podbijanie przedmiotów też jest odgórnie narzucone jakie statsy dostaniemy .Wybór skilli nie trzeba być wielką alfą i omegą by na 1 rzut oka zobaczyć że z 10-20% pasywek jest uselees , 8/16 można używać więc wyjdzie nam zerg biegający w 1 ustawieniu różniący się paroma pasywkami .Co do exploracji zonów czuje się jakbym grał w gw2 i robił 100% mapy czyli nudne bieganie od pointa do pointaReasumując gra przyciągnie na start sporą ilość graczy bo będzie nakręcony hype stworzonym przez wszelakiej maści portale , problem w tym że po pół roku zdechnie śmiercią tragiczną bo nie oferuje nic na dłuższą mete . Atlas to taki sztuczny progress który i tak zostanie wypunktowany na maksa po miesiącu czasu . Jeśli założenie twórców jest zrobienie z niej dungeonówki to do takiego vindi , dn albo wf nawet nie mają co startować . Fakt jest to cbt tyle że ru już wystartowali i nie wiele z tego co czytam się pozmieniało tylko jest dostępny cały content .Kolejnym milym zaskoczeniem jest to :Exchanging Argent for credits does not count towards the credit cap10k Argent (~$7.50) gives 1.5million creditsEvery single item in the marketplace can be bought with Argent, including enhancement stones and spark replicatorsTak czy siak i tak nie ma w co grać do lineage ethernala czy TreeOSavdlatego podczas obt wbije ten max , pobiegam na pvp i quit by chociarz wrócił się ten founder

Nie ma co chwalić czy obrzucać błotem czegoś co jest inne niż winno być, chodzi o to co mamy a jak będzie wyglądać. Oczywiście, system ilości broni, upgrade slotów to kwestia moim zdaniem gustu... ale, pojawiają się u mnie pytania typu, jak dorwać inne staty których na itemach nie ma, w rozpisce statystyk jest ich od zarąbania a na itemach ich nie ma. Itemy widziane i znalezione w grze są tylko 3 rodzaje - biel, zielone, niebieskie - a sam founder daje zapewne kolor fioletowy - legendarny. Nie szukałem i nie zagłębiałem się na forum odnośnie ulepszania samych itemów czy zmieniania im statów..

Do tego dochodzą staty od adeptów i wszystko z nimi związane:

"Additional stats can be obtained by developing your Order. As you appoint your adepts as patrons of provinces, improve temples, build chapels and monuments, you’ll be able to choose from special bonuses unique to each territory.

To unlock these bonuses, you’ll build a chapel in each province and attach several altars to it. Each of these altars will give you a certain stat. You can easily switch between these altars when not in combat, but only one altar per chapel can be active at a time, which means only one active bonus per region. The patrons that you appoint to each of the eight provinces of Aelion will be watching over the chapels, providing additional bonuses to your max health. By improving the temple and monuments, you’ll also increase your character’s basic stats.

To recap, the player receives the following stats from their order:

- Might from temples

- Stamina from monuments

- Health bonuses from patrons

- Select bonuses from each altar."

Odnośnie skilli to są dwa drzewa pasywów, to co masz w klasowych właściwościach i tak zwane symbole - które nie działają na becie, możesz je odblokować ale nie użyć - i jest ich 2x więcej niż średnio pasywów clasowych - te pasywy uzywa się w drzewku pasywów w clasowych tak więc zabierają one normalnie slota i trza decydować.

Zony na które chodziłeś nie są niczym innym jak miejscem, gdzie robi się je raz dla nagród w powstaci sparków, potem te nagrody się zmieniają. Nie wiemy jak będzie potem, są informacje, że te zony będą głownie po lvlowanie nowych klas itp. .. zobaczymy... byłem tam raz zrobiłem i więcej nie wracam, bo nie ma po co.

W CBT nie ma kompletnie nic, prócz bazowych regionalnych map robionych RAZ i dungeonów, grupowych nie mogę zrobić bo ludzi nie idzie sklecić..

Brakuje w grze inwazji, panteonów - http://sf.my.com/us/news/announcements/welcome-pantheon.

Zakupiłem foundera i czekam na grę wtedy zobaczę z czym i co się je a przede wszystkim jak to wygląda a jak mi sie nie spodoba wyląduje w koszu.. takie to życie jest. Wymaksowanie drzewka, atlasu czy jak to zwał nie będzie aż tak proste jak Ci się wydaje. Dużo ciekawych rzeczy jest na forum, polecam poczytanie.

z dobrych tematów:

http://sf.my.com/us/forum/index.php?page=Thread&postID=99523&s=b788129cfbc17a201e565e1e5dca6f8d97db79e5#post99523

http://sf.my.com/us/forum/index.php?page=Thread&threadID=4999&s=b788129cfbc17a201e565e1e5dca6f8d97db79e5

Szczerze to żałuję founder packa i marzył by mi się zwrot kasy.Ogólnie to dość miałem nadzieje że będzie naprawde dobra gra i wiem że to CBT ale no już na starcie gra robi okropne wrażenie. Pomijam już fakt irytującego bugu (chyba), że mimo max ustawień gra wygląda u mnie okropnie, nie ma prawie wogóle cieni, AA i do tego szkaradnie przeostrzona rozdzielczość. Animacje mniej ważnych npc w rozmowach są wręcz drewniane jakbyś gadał z manekinem. Plus kilkanaście razy już zdołałem się zablokować na jakimś klocku czy dziurze pomijając rozmaite glitche animacji postaci itd.Sama gra jest dość nudna i biedna. Walka też nijaka i bijąc nawet bossy samemu można usnąć. Tworzenie postaci jeszcze ujdzie i cały ten atlas też można znieść może poza faktem że jest w nim tak nawalone efektów w tle że gra chodzi płynnie za to w atlasie mam 10fps. No fajnie.W każdym razie odradzam kupowanie bo na to co jest aktualnie to szkoda wogóle czasu.

Tego akuratnie nie rozumiem, po co inwestuje się pieniądze kiedy nie jesteśmy pewni czy w ogóle chcemy spróbować, a jeśli już decydujemy się na dany krok to dlaczego nie trzymamy się założenia, że jednak gra może nam się podobać.

Jeżeli nie byłbym pewien że chcę spróbować to raczej nie dałbym tych 18 euro. Chciałem zagrać, bo gra zapowiadała się nieźle. To że dostałem w twarz i żałuję to inna sprawa. Pozatym nie rozumiem stwierdzenia że mam trzymać się założenia że gra ma mi sie podobać. Niby z jakiej racji.

Chciałem sprawdzić, wygladało zachęcająco, sprawdziłem, puki co nie podoba mi się. I w zasadzie tyle.

Co nie znaczy że nie wrócę jak naprawią to i owo bo i tak mam nadzieje że coś z tej gry będzie.

Jeżeli nie byłbym pewien że chcę spróbować to raczej nie dałbym tych 18 euro. Chciałem zagrać, bo gra zapowiadała się nieźle. To że dostałem w twarz i żałuję to inna sprawa. Pozatym nie rozumiem stwierdzenia że mam trzymać się założenia że gra ma mi sie podobać. Niby z jakiej racji.Chciałem sprawdzić, wygladało zachęcająco, sprawdziłem, puki co nie podoba mi się. I w zasadzie tyle.Co nie znaczy że nie wrócę jak naprawią to i owo bo i tak mam nadzieje że coś z tej gry będzie.

ne ne ne, rozumiesz dwojako... ja kupując foundera lazłem w istną ciemność i na dodatek z mgłą.. w czasie pierwszych już CBT pojawiło się tyle obaw, że matko bosko... część już zostało rozwianych przez wypowiedzi twórców, jeszcze jedno najważniejsze dla mnie zostało i jak to się wyjaśni to już w ogóle się nie będę czepiał :)

Chodzi po prostu o nastawienie, że wiedząc o grze tyle co nic trzeba być świadomy, że wydane pieniądze mogą pójść w las.

Dreed jakies przypuszczenia kiedy doczekamy sie obt? Mam nadzieje ze to ostatnia cbt skoro RU juz wystartowali .

Bardzo niepokojacy jest system Credit convertion

Dreed jakies przypuszczenia kiedy doczekamy sie obt? Mam nadzieje ze to ostatnia cbt skoro RU juz wystartowali .Bardzo niepokojacy jest system Credit convertion

chyba ruscy mieli 3 cbt.. nie wiem jak będzie u nas... ale chyba to nie koniec, bo to co czytam tak jakby zapowiadało jeszcze jakies cbt. Przepuszczam iż nasza OBT może pojawić się koło maja .. ale to są czyste przepuszczenia i tak doprawdy nikt tego nie wie jak będzie to wyglądać.

Co do credytów - ogólnie kasy - to nie wiem jak bardzo zmniejszą zarabianie jej na OBT, wiem że nowy system ulepszania slotów nie zależy już tylko od kasy - bo nawet enchanty jak można kupować ze sklepu to nie ma problemu z ulepszaniem slotów, masz kasę masz ulepszenia - wprowadzili dodatkową walutę do ulepszania i jeśli się nie mylę dropi ona z mobów. Także już tak kolorowo nie będzie, że ci z obszerniejszym portfelem będą mieli na zerowym stopniu gry ulepszony sloty na bóg wie jakie rangi.

Co do kalsy to Alchemik jest ciekawy, ale bardziej zainteresowany jestem Witchem :D

Czekam na naszą OBT... na ruskiej mógłbym grać bo to nie problem zassysa się klienta, jest częściowe tłumaczenie.. ale po co.. będzie u nasz to się konkretnie zobaczy.

b. ciekawy filmik pokazujący pewne rzeczy odnośnie zmian miedzy CBT a OBT...

Wnioskuję iż wymiana - argony/kasa, kasa/argony - jest jak w GW2, Neverwinter, gdzie sprzedaje się i kupuje je od graczy i dla graczy - przynajmniej tak wnioskuję, chyba że dali opcje kupowania argonów za kredyty od 'gry'.

BY odświeżyć napiszę nowy zamiast edytować.

Gram na Ruskiej OBT..powiem tyle, to co my mamy na CBT jest chyba po to by zniechęcić ludzi do jakiejkolwiek gry.

Najważniejsze zmiany:

- poziom trudności zależy od prestiżu, im wyższy mamy tym szybciej odblokowujemy poziomy trudności misji, zawsze możemy wybrać jaki nas interesuje.

- można dowolnie się grupować na tych misjach nie zależnie od różnicy prestiżu.

- nie ma wszystkiego dostępnego, trza to odblokować podbijając prestiż,

- drzewka klas zostały przebudowane, wyglądają ogólnie tak samo, jednak pozmieniano miejsca gdzie jakie skille i talenty się znajdują,

- tylko część drzewka wymaga kolorowych kamieni, reszta wymaga klasowych kamieni do odblokowania, zabieg zrobiony po to by maxując daną klasę można było w między czasie iść do "nowej" nie stojąc przed dylematem wyboru.

- nie ma item shopa, jest ogólny sklep gdzie są ceny za walutę gry i walutę $, jednak jak wiadomo, można kupować walutę $ za walutę gry,

- Limit tygodniowy ostro hamuje szybki rozwój - nie wiem czy jest on tylko "częściowy", bo resetuje się 1 kwietnie a start OBT dla ludzi bez founderów jest 2 kwietnia, dlaczego hamuje, po odblokowaniu głównego drzewa miałem już w limicie 6823 kolorowych sparków do wydania, nie zaglądałem jak było na starcie - obstawiam około 8k - od Cryomancera do Mnicha mam nodek do odblokowania za łączną sumę 17620 kolorowych sparków. Szansa jest taka, iż wymaksuję szybciej Cryomancera niż się limit skończy i zacznę zarabiać universalne sparki, które wliczają się w sparki klasowe, dzięki czemu będę miał trochę większe szanse na odblokowanie klasy do końca tygodnia - na 2 limitach. Czekamy też na środę by sprawdzić jak będzie wyglądał nowy limit, dlatego chce spalić obecny do 0.

- nagrody za misje jak i za regiony sa przerobione... na razie ciagle mam same sparki i czasami pojawiają się kredyty, brak śmieci ale do adeptów jeszcze nie doszedłem.

- same nagrody są inne, niby podobne wartości ale, po pierwsze wliczają się w nagrody końcowe replikatory -czyli dają 50% dodatkowo na koniec misji - oraz bonus z grę w grupie, z sumy 70 robi się dobrze ponad 100.. zarabia się je po prostu szybciej

- replikatorów dostaje się dużo, b.dużo za zrobienie questów.

- Dodatkowe itemy na postaci, których jeszcze nie mogę używać, jeszcze ich in-game nie widziałem,

- Inaczej wygląda rozkład umiejętności, nie mamy już takiego okna wyboru między jednym a drugim skillem, na razie co odblokuje z miejsca ląduje na pasku, czekam aż będzie ich więcej niż paska to wtedy się to może jakoś wyklaruje.

będę edytował tą listę.

Tak się przyglądam tematowi i widzę, że parę osób, kumatych jest w temacie. Może warto by było przygotować jakiś poradnik? Ale taki konkretny z grafika, co by pokazywał konkretnie, co z czym się je :)

Czy mamy szansę na to, aby nasza wersja wyglądała jak RU?