Siema, właśnie z ciekawości sprawdzałem czy najnowszy COD pójdzie na moim jak myślałem słabym sprzęcie. O dziwo stronka cyri.systemrequirementslab stwierdziła iż pójdzie. Od nowa polubiłem mój komputer! Ale nie o tym chciałem mówić. Wyskoczyło mi że mam procesor 1.81 GHz Performance Rated at: 3.258 GHz o czym wiedziałem. Lecz co oznacza to 1,8 Ghz a co 3000+ przy AMD Athlon™ 64 Processor 3000+ ??
Zaznaczam że nie znam się zbyt dobrze na tych sprawach i gdy przy jakiejś grze widziałem wymagane 3 Ghz to dawałem sobie spokój, myśląc że ja mam 1.8...
Strona 1 z 1
Procesor
Napisano 05 March 2010 - 20:10
Zle skumalem posta. Gr ci ruszy. Zalezy tez jaka masz grafe i ilosc ramu.

There's not much you could do or say to phase me, people think I'm a little bit crazy. And I could give a f*ck what category you place me.

1000 postow 22.01.09 godz. 11.26... ale spamer :D
2000 postow 18.10.09 godz. 12.47... Spamer wymiatacz... lol :)
3000 postow 03.07.11 godz. 10.20... super, uber, pwn, own spamer :]
Napisano 05 March 2010 - 20:16
Użytkownik Tossfame dnia 05 March 2010 - 19:22 napisał
Siema, właśnie z ciekawości sprawdzałem czy najnowszy COD pójdzie na moim jak myślałem słabym sprzęcie. O dziwo stronka cyri.systemrequirementslab stwierdziła iż pójdzie. Od nowa polubiłem mój komputer! Ale nie o tym chciałem mówić. Wyskoczyło mi że mam procesor 1.81 GHz Performance Rated at: 3.258 GHz o czym wiedziałem. Lecz co oznacza to 1,8 Ghz a co 3000+ przy AMD Athlon™ 64 Processor 3000+ ??
Zaznaczam że nie znam się zbyt dobrze na tych sprawach i gdy przy jakiejś grze widziałem wymagane 3 Ghz to dawałem sobie spokój, myśląc że ja mam 1.8...
Też się kiedyś zastanawiałem. i usłyszałem odpowiedź. To jest procesor dwurdzeniowy, tak? Jeżeli tak, to w nazwie masz tam tak jak pisałeś +3000, czy +6000. A pisze Ci 1,8Ghz. To słyszałem, że to po porostu pisze Ci częstotliwość jednego rdzenia, 1,8Ghz, a gry które mają po 2,8, czy 3,0Ghz mogą Ci chodzić.
Napisano 06 March 2010 - 02:11