H1Z1 (Survival Zombie MMO) 15 stycznia EA

Coraz bliżej do premiery Early Access H1Z1. Jeżeli ktoś by chciał zobaczyć jak się prezentuje gra na ten moment to dzisiaj ( 9 stycznia 2015) od około 21:00-21:30 czasu polskiego odbędzie się 6 godzinny stream z H1Z1 http://www.twitch.tv/h1z1

https://www.h1z1.com/news/pre-ea-survival-stream

Będzie pokazany ostatni build z nową florą, drzewami i innymi nowościami. Na 100% nie będzie to wersja gry, w którą będziemy grać 15 stycznia. Ekipa z SOE ma jeszcze prawie tydzień na naprawę bugów i dodanie nowych rzeczy.

A tutaj linki z informacjami na temat gry dla zainteresowanych:

https://www.h1z1.com/home#whats-h1z1

http://www.reddit.com/r/h1z1/wiki/index

Wbiję się do tematu bo po co zakładać drugi, otóż mam pytanie do osób co mocno siedzą w H1Z1 i wiedzą nieco więcej niż przeciętny gracz. Z tego co widzę to ludzie się nieźle bawią przy tej gierce i ogólnie polecają tak więc zacząłem się zastanawiać czy aby nie spróbować. Mam jednak pewne wątpliwości o czym niżej:

H1Z1 to ma być gra f2p darmowa z tego co się orientuję. Teraz jednak jest płatna we wczesnej wersji. No i to mi już nie pasuje. Dlaczego jedni płacą a inni dostaną za darmo? Doświadczenie jakieś tam mam w tego typu grach i wiem, że najlepiej działa b2p bez item shopu bo p2w zabija gry survival. B2P czyli każdy płaci tyle samo raz, i każdy ma równe szanse. H1Z1 ma być f2p co jest równoznaczne z tym, że muszą na czymś zarabiać i raczej żadna gra f2p nie jest w stanie się utrzymać bez item shopu. I właśnie tutaj są moje obawy czy to przypadkiem nie będzie wyglądać tak, że zapłacę teraz za dostęp a później wprowadzą jakieś p2w przedmioty/funkcje do kupienia za kasę. No bo inaczej z czego zarobią na utrzymanie? Będzie premiera, wleci masa "darmowych graczy" + tacy co będą cały czas pakować w rzeczy ze sklepiku, balans i zabawa z gry pójdą w cholerę. Jak ktoś ma jakieś info czy może twórcy się wypowiadali na ten temat czy cokolwiek to fajnie jakby dał znać, dzięki.

Deadric, sprawa ma się tak. W domyśle to ma być F2P, ale community gry domaga się utrzymania modelu B2P z powodu plagi cheaterów. Na chwilę obecną H1Z1 bardzo przypomina WarZ. Daybreak pewnie przychyli się do takiego modelu płatności biorąc pod uwagę to, co zrobili z Everquestem. Jeśli jednak przejdą na F2P, to cały czas zapowiadali, że jedyne co będzie można kupić, będzie kosmetyczne. Nowe skiny, części ubioru, tickety do Battle Royale i tak dalej. Jak będzie dalej? Okaże się.

Aha no dzięki za info, ale chyba jeszcze się wstrzymam albo poczekam na więcej wypowiedzi innych osób bo na razie nie wiadomo nic na 100% nie podali konkretów wszystko jest "jeśli, zapowiadają, się okaże" itd. i szkoda później się rozczarować i stracić kasę. W niejednej grze miał być IS kosmetyczny a potem i tak robili swoje stopniowo.

Właśnie tego cziterstwa ostatnio sporo widziałem na materiałach z H1Z1 mam nadzieję, że jakoś to zwalczą. Btw. wiadomo coś na temat premiery kiedy ma być?

"In a couple of months". Będąc szczerym, to im zajmie o wiele dłużej niż zakładali, bo gracze nie skupiają się już na bugach. Teraz problemem graczy są cheaterzy i tylko to jest zgłaszane na ich reddicie.

Coraz bliżej do premiery Early Access H1Z1. Jeżeli ktoś by chciał zobaczyć jak się prezentuje gra na ten moment to dzisiaj ( 9 stycznia 2015) od około 21:00-21:30 czasu polskiego odbędzie się 6 godzinny stream z H1Z1 http://www.twitch.tv/h1z1

https://www.h1z1.com/news/pre-ea-survival-stream

Będzie pokazany ostatni build z nową florą, drzewami i innymi nowościami. Na 100% nie będzie to wersja gry, w którą będziemy grać 15 stycznia. Ekipa z SOE ma jeszcze prawie tydzień na naprawę bugów i dodanie nowych rzeczy.

A tutaj linki z informacjami na temat gry dla zainteresowanych:

https://www.h1z1.com/home#whats-h1z1

http://www.reddit.com/r/h1z1/wiki/index