Myślę, że nigdy nie wprowadzą możliwości sterowania każdą wieżą osobno. Oni chcą, żeby gra była możliwe jak najprostsza w obsłudze. Jak dla mnie wystarczy żeby wprowadzili możliwość zatrzymywania obrotu jednej wieży przód/tył, bo bardzo często jestem zmuszony manewrować okrętem tak, że tylna wieża zawsze znajduje się w złej pozycji, a prosty przycisk "przestań się obracać, bo zaraz będziesz miała cel przed nosem, głupia wieżo!" byłby idealnym rozwiązaniem. Pod prawym można zablokować, ale wszystkie wieże, a nie o to mi chodzi.
To prawda Gajin będzie miał ułatwione zadanie, bo będą wiedzieli co nam się w WoWs podoba, a co nie.
Im więcej gier o szipach tym lepiej ! Szipów nigdy za dużo !
Z II WŚ mamy tylko Navyfielda, a z innych okresów nie mamy nic Dangerous Waters jest mocno przestarzały, a Silent Hunter (też z IIWŚ) nie ma możliwości używania okrętów nawodnych (Destroyer Comand miał, ale pasował on do SH2, który też jest już mocno przestarzały).
Jest jeszcze Wargame: Red Dragon, który jest RTS-em, gdzie mamy możliwość budowy nowoczesnej floty uzbrojonej w kierowane pociski, ale jest implementacja tego pomysłu jest... marna. Może w następnym wydaniu gry z serii Wargame, zrobią to lepiej.
No a z żaglowców jest trochę lepiej, bo są i MMO, ale też wszystko przestarzałe... Z Singleplayer-ów był kiedyś niezły wysyp takich tytułów: Sea dogs 2, Piraci z Karaibów (na singlu Sea Dogs2, w sumie to taki wielki mod), Age of Pirates 1 i 2, Corsair: Conquest at Sea, Sid Meier's: Pirates!, Port Royale.
Ehhh ciężkie jest życie wilka morskiego w świecie gier...
A World of Warships ? Zapowiada się na bardzo dobrą grę, ale kilka rzeczy muszą jeszcze poprawić, bo nie przyciągną graczy na długo.
PS. Fajny blog Mógłbyś też opisać różnice w klasach okrętów i do czego się ich używa, bo osoby nieobeznane w temacie mają z tym spory problem.