Ban w Aionie

Hej,

Miałem ostatnio ochotę powrócić do Aiona. Ściągnąłem klienta i w radośnie wpisałem login oraz hasło w okienka logowania. Informacja, którą odczytałem zaraz po tym, zaskoczyła mnie ogromnie. Moje konto zostało zbanowane. Poszukałem trochę więcej info i okazało się, że moje konto zostało "BANNED DUE TO SECURITY REASONS". Niby spoko, fajnie, Gównoforge martwi się o moje konto i mi je zablokowali, żeby nikt mi go nie shackował. Myślałem, ze proces odblokowania będzie banalny - jakieś potwierdzenie z maila czy cokolwiek.

Otóż nie.

Jedynym sposobem jest kontakt z supportem. Niby żaden problem - napisałem ticket i czekam na odpowiedź...

... trzeci dzień. Wie ktoś może ile czasu zajmuje tym idiotom odpowiedzenie na prosty ticket? Miał ktoś podobny przypadek?

Nie chcę rezygnować z tego konta, jako że jestem byłym subscriberem, mam tam dożywotniego veterana. Poza tym miałem tam swoje kochane postacie :<

halp

Odpowiem Ci z własnego doświadczenia. Support w weekend nie pracuje. Ponadto właśnie firma Gamefail i za***isty support był głównym powodem dla którego nie gram w tą grę. Był okres, że chinole kradli karty kredytowe i kupowali za to lewe GP czy jakoś tak i w tym okresie kupiłem okazyjnie w grze 10 GP i co? I dostałem bana :) Za to, że kupiłem GP w grze. A skąd mogłem wiedzieć, że te GP ktoś wcześniej Gamefailowi ukradł? Taki mają support, że sprawdzić miał problem w logach to od kogo kupiłem i tamtej osobie posypać banem ale po co... Tamta osoba pewnie zostawiała oprócz tej lewej transakcji dużo $$$ w IS więc nie dostała bana a ja szary człowiek który na GP tyrał w grze wyłapałem bana bo nigdy nic z IS nie kupiłem i dla supportu jestem graczem ósmej kategorii. Takie są realia tej gównianej firmy jaka jest Gamefail i jej supportu złożonego z nerdów ochotników. Pozdrowienia dla JoJo - Pana i władcy internetowego królestwa supportu Gamefaila ;)

W weekend ci nie odpowiedza. Jak wystawialem im ticketa np. w piatek to mialem odp we wtorek/srode. Czasami po jednym dniu.

Ja na swoją odpowiedź czekałam koło trzech dni, ale to było w tygodniu. Konta nie już nie odzyskałam po ponad tygodniu szarpania się z supportem a ban był za to, że chciałam kupić U NICH walutę premium :D

Jak bardzo podobał mi się Aion i chętnie bym do niego wróciła, to jest on już u mnie spalony.

Ja dość szybko przerzuciłem się na amerykańskiego klienta gry właśnie z tego powodu. W US Aion nie jest hostowany przez Gameforge, tylko bezpośrednio przez NCsoft. To jak działa support Gameforge to pomyłka.

Ja się zalogowałem na stronie i ban automatycznie został anulowany, a tez miałem tego "dla bezpieczeństwa"

@Shiraku

wciąż grasz ?? i jak z pingami tam ?

Ja nigdy nie miałem problemu z supportem :) Szybko i sprawnie. GF ma mało pracowników więc narzekanie i hejt, są zbędne :)

Ja nigdy nie miałem problemu z supportem Szybko i sprawnie. GF ma mało pracowników więc narzekanie i hejt, są zbędne

yyyyy ze co ?????????????????????????

kolega jest fanem eurofordza czy co ? czy trolluje ;>?

Ja się zalogowałem na stronie i ban automatycznie został anulowany, a tez miałem tego "dla bezpieczeństwa"@Shiraku wciąż grasz ?? i jak z pingami tam ?

Właśnie w tym problem, że informacja o banie wyskoczyła przy próbie zalogowania się na stronę :/

Właśnie w tym problem, że informacja o banie wyskoczyła przy próbie zalogowania się na stronę :/

A dostałes maila ? Ja jakis czas temu dostałem maila z informacja o banie oraz :

"In order to re-activate your account, please login the AION website at http://en.aion.gameforge.com/website/

This action will automatically activate your account."

A dostałes maila ? Ja jakis czas temu dostałem maila z informacja o banie oraz :"In order to re-activate your account, please login the AION website at http://en.aion.gameforge.com/website/This action will automatically activate your account."

Oto treść maila:

"Hello XXX,

Your account has just been banned due to security reasons.

This can have many reasons. One possibility could be that several unauthorised access attempts were made. These access attempts are usually automatic and are the consequence of scam and phishing attacks.

If you have any further questions, please feel free to contact AION Free-to-Play support at http://support.en.aionfreetoplay.com

Your AION Free-to-Play Team"

EDIT

A tak wygląda próba loginu na stronce:

6aXKNO8.png

Oto treść maila:"Hello XXX,Your account has just been banned due to security reasons.This can have many reasons. One possibility could be that several unauthorised access attempts were made. These access attempts are usually automatic and are the consequence of scam and phishing attacks.If you have any further questions, please feel free to contact AION Free-to-Play support at http://support.en.aionfreetoplay.comYour AION Free-to-Play Team"EDITA tak wygląda próba loginu na stronce:

Więc pozostaje CI tylko support ;/ , powodzenia w "walce" z nimi

Nie no serio nigdy nie miałem problemu z GF :)

Nie no serio nigdy nie miałem problemu z GF

cud :D

W polskim supporcie są same śmierdzące lenie i niedołęgi(zresztą każdy polski support jest żałosny i niekompetentny - daleko szukać nie trzeba mmorpg.or....)
Polecam napisać ticket ale do "zagramanicznych" kolegów, wydają się bardziej profesjonalni.

Uwaga update :
rzeczywiście - puściłem ticket do "zagranicznych Aionów" i dostałem odpowiedź. Obczajcie co napisali. Już pomijam to, że jak byk napisałem, że konto jest ZBANOWANE, a nie hacknięte. Najlepsze są podpunkty, które miałem wypełnić :D. Skąd ja mam do cholery pamiętać jakie były name'y moich postaci w grze, w której ostatnio logowałem się ponad rok temu? :D Lepiej - mam podać ich lvle. Najbardziej rozbawiło mnie jednak pytanie ile veteran rewardów zarobiłem w NCSofcie... czymkolwiek one są. Śmiechłem. Niech jeszcze spytają się z jakiego IP tworzone było konto w 2010 roku, kiedy grałem w Aion p2p. Przecież konta imienne ich autoryzacja są tak bez sensu, że lepiej nasrać użytkownikowi na twarz i wywołać niechęć do odzyskania konta bezsensownymi pytaniami o lvle postaci, którymi grałeś. GZ GÓWNOFORGE.

Thank you for contacting Aion Customer Support! We're sorry to hear that your account has been hacked; however, we'll be more than happy to help you get your account back as fast as we can! Please be aware that if we discover this account has been sold, purchased or traded/given away, we will not recover it. Before we are able to proceed with this case, we will need to ask you for some information about the account: Account Name: Account E-Mail: All Character Names: Servers: Character Levels: IF YOUR ACCOUNT WAS WITH NCSOFTAmount of Veteran Rewards earned while with NCSoft: Please also attach any screenshots from NCSoft about your Aion Account Creation

Napisz to co pamiętasz i dodaj, że to bylo tak dawno, że nie wszystko możesz sobie przypomnieć.

Uroki pisania do supportu. Ale i tak z moich doświadczeń to nic nie przebije pomocy EA. Odpowiedź po pół roku, kiedy już dawno o grze zapomniałem (8 dych w błoto).

@jurek6661 Gram z ekipą znajomych i mi jako jedynemu pingi mocno nie skaczą i są w miarę niskie, ale wszyscy mówią, że niestabilne jak cholera. Więc coś w tym musi być :)

Uroki pisania do supportu. Ale i tak z moich doświadczeń to nic nie przebije pomocy EA. Odpowiedź po pół roku, kiedy już dawno o grze zapomniałem (8 dych w błoto).@jurek6661 Gram z ekipą znajomych i mi jako jedynemu pingi mocno nie skaczą i są w miarę niskie, ale wszyscy mówią, że niestabilne jak cholera. Więc coś w tym musi być

tak z ciekawości jakie masz łącze ?

Mi jak hackneli konto, rozpisałem się jak szalony bo świetnie pamiętałem swoje rzeczy, imiona postaci, kolory ubrań, sockety, znajomych z friend listy czy nawet nazwy moich petów. Mimo obszernej odpowiedzi tak czy siak musialem ciagle odpowiadac na te same pytania na ktore odpowiedzialem. Support zachowuje się jak automat, no ale pewnie maja setki zgloszen dziennie. Najlepiej napisz jak pamietasz jaki tam był set, jaki remodel i kolor, jaka ranga postaci. To może być trudne ale jak coś zaświeci to nie powinno być problemu. Inna sprawa, że dostałeś blokade "w trosce o swoje bezpieczenstwo" - będziesz musiał przenieść konto na inny e-mail. Pozdrawiam.


#Edit
No i napisz im przede wszystkim, ze chodzi o serwer Barus. Zadnych screenów nie musisz mieć bo siłą rzeczy przez rok się nie trzyma takiej pierdoły. Podaj maila na którym założyłeś wtedy konto, sprawdzą po IP i ogień. :D