Uptade a awp

witam

słyszałem że był jakiś update i zrobili coś z awp że niby inaczej się teraz gra . Jako że mało kiedy używam awp to nie widzę różnicy jednak wiele osób na serwerach pisze że niby jest coś zmienione . czy komuś coś wiadomo na ten temat ?

czy coś jeszcze zrobili w ty update oprócz zmniejszenia ammo w tec-9 ?

– Lowered scoped movement values for AWP and Autosnipers.

Poruszasz się o wiele wolniej kiedy patrzysz przez lunetę w AWP oraz auto snajperkach. I tak, widać kolosalną różnicę. Ja się cieszę, zapobiegnie to w jakimś stopniu wychylaniu w biegu na zoomie.

P.S. Tu masz caly patch opisany
http://blog.counter-strike.net/index.php/category/updates/

Myślę, że jednak największym bólem w tym update dla większości graczy jest zmiana kosztu M4A1-S, niby o 100$, ale to jednak duża różnica, gdy chcemy kupić kevlar ;)
Niby, że podwyższono z racji tego, że jest ona celniejsza niż M4A4/AK-47 (więc używana niemalże jak AWP, ale bez celownika), ale imo jest to po prostu ściema, na siłę chcą uprzykrzyć graczom życie - update na koszt z 2900 na 3100 był dobry, teraz to po prostu przesada.

ja i tak gram a4 bo z 20 ammo nie poszaleje jak jest np rush b

E tam P.P. Bizon i jazda :D

E tam P.P. Bizon i jazda

Zwłaszcza jak sobie kupią kamizelki i hełmy. Nie raz takich widziałem. Strzelali z bizona przez całą grę. Taktyka spray'n'pray.

Ten update na pewno dotknie mocno pro, bo większość biegała właśnie z AWP. Choć oni na pewno opanowali zoom/strzał.

Miałem nadzieje że z tą awp to tylko taki żart na prima aprillis, ale jednak nie.... Nie wiem dlaczego valve robi takie zabiegi, jak ludzie na coś narzekają to nigdy tego nie poprawią, a jeśli nie narzekają to wszystko chcą zepsuć.

I jeszcze te bugi w tej aktualizacji, chodzę na walku i słyszę swoje kroki.

M4A1-s jest tylko 100$ tańsze od Aug'a i aż 950$ droższe od Famas'a. Nie masz kasy - kupuj Famas'a (chyba że nie umiesz z niego strzelać, wtedy o 100$ droższa alternatywa - Pro90); masz kasę - kupuj Aug'a (ten przynajmniej z średnio-bliskiego dystansu zabija headshotem gościa z hełmem czego M4 nie potrafi nawet w odległości 10 cm). Nie oszukujmy się - M4A4 jest przydatne tylko na mapach gdzie jest dużo dobrych spotów do skanowania bądź ktoś lubi strzelać kładąc na lewym przycisku myszy cegłę. W innych wypadkach 60 pocisków M4A1-s jest wystarczające a jej celność daje dużą przewagę w wymianach ognia na średnim i długim dystansie.

Miałem nadzieje że z tą awp to tylko taki żart na prima aprillis, ale jednak nie.... Nie wiem dlaczego valve robi takie zabiegi, jak ludzie na coś narzekają to nigdy tego nie poprawią, a jeśli nie narzekają to wszystko chcą zepsuć.I jeszcze te bugi w tej aktualizacji, chodzę na walku i słyszę swoje kroki.

To zmień klawiaturę bo jeszcze ani razu o czymś takim u innych graczy ani u siebie. W ogóle jakiś ból d*py? Nie robią tego o czym mówią ludzie? Czemu mieliby się sugerować silver III czy nawet jakimś goldem I ? Patche wychodzące do CS; GO są bardzo często tworzone we współpracy z zawodowymi graczami i to ich uwagi brane są pod uwagę. Jak na moje to patch bardzo na +. Osobiście cieszy mnie zachęcanie do grania traina bo to dobra mapa jest no i może w końcu będzie mniej nuke'a bo nie trawię tej mapy.

To zmień klawiaturę bo jeszcze ani razu o czymś takim u innych graczy ani u siebie. W ogóle jakiś ból d*py? Nie robią tego o czym mówią ludzie? Czemu mieliby się sugerować silver III czy nawet jakimś goldem I ? Patche wychodzące do CS; GO są bardzo często tworzone we współpracy z zawodowymi graczami i to ich uwagi brane są pod uwagę. Jak na moje to patch bardzo na +. Osobiście cieszy mnie zachęcanie do grania traina bo to dobra mapa jest no i może w końcu będzie mniej nuke'a bo nie trawię tej mapy.

Uwierz, że znam ludzi w lemach, supreme i globalach. Sam siedzę w orzełku i patch mi się w ogóle nie podoba, i uwierz że klawiatury zmieniać nie muszę. Grałem świeżo po wydanym patchu i nie tylko ja miałem taki problem tylko cały team, nie wiem czy kroki słyszą inne osoby czy tylko ja, ale i tak sprawa jest denerwująca. I nie mów mi że patche tworzą z zawodowymi graczami, bo jak kiedyś były propozycje żeby jakąś broń rzucić do SMG (co z tego, że ten pomysł popierało sporo drużyn) to i tak volvo pomysł odrzuciło.

@UP

Potwierdzam, bug z krokami ma wiele osób, a aktualizacja nie podoba się wielu, nie ważne, czy to silverom, czy to orzełkom.

Ludzie nie lubią zmian, to oczywiste. Zawsze tak jest. Wszędzie. Minie miesiąc, szum ucichnie. Gdyby developerzy robili wszystko co mówią im gracze, to gry byłyby żałosne. Ktoś się wkurza, ze znerfili awpkę, bo wcześniej nią miótł i jest mu ciężej grać, a nie dlatego, że to faktycznie zła zmiana.

Szkoda tylko, że ta aktualizacja zabiła AWP w tt, już nie będzie tego, że się będzie wychylać na inną AWP, która jest wcelowana, gdyż będzie to trwało za długo. Poza tym, czym się kierowali wspaniali twórcy, podbijając cenę M4?

Szkoda tylko, że ta aktualizacja zabiła AWP w tt, już nie będzie tego, że się będzie wychylać na inną AWP, która jest wcelowana, gdyż będzie to trwało za długo. Poza tym, czym się kierowali wspaniali twórcy, podbijając cenę M4?

Twierdzą że chcą utrzymać balans, bo niby za dużo ludzi gra m4a1-s.

Twierdzą że chcą utrzymać balans, bo niby za dużo ludzi gra m4a1-s.

Bo dużo ludzi gra, wystarczy zobaczyć na zawodowców ;)

M4a1 podrożało już o 300$, a nawet nie mogą dać więcej amunicji. Jeszcze trochę i będzie kosztować 4000$, a nikt wtedy nie będzie nią grał.

Bo dużo ludzi gra, wystarczy zobaczyć na zawodowców M4a1 podrożało już o 300$, a nawet nie mogą dać więcej amunicji. Jeszcze trochę i będzie kosztować 4000$, a nikt wtedy nie będzie nią grał.

To prawda, nie ma co ukrywać że raz na kilka meczy znajdzie się jakaś osoba która gra krótką emką. Czasami nawet przy dobrej kontroli recoila pociski czasami latają gdzie chcą. Tylko za każdym razem jak zwiększają cenę jakiejś broni w CT, to się zastanawiam dlaczego AK wciąż 2700.

U mnie coraz więcej znajomych odchodzi do grubej/krótkiej.

A propo, że niby m4a1-s ma jedyny odrzut do ogarnięcia:
https://www.youtube.com/watch?v=rK755EOjn-c

Bo bronie u terrorystów pochodzą z czarnego rynku, a tam jest taniej.

Tak w ogóle to dlaczego nie ma jakiejś zastępczej broni za AK? U ct jest, to u t też powinno być.

Mnie cieszy ten patch.

Od x lat gram w csa i od wersji 1.6 byłem wielkim przeciwnikiem awp. W 1.6 można było łatwiej się takich typków pozbywać z karabinem, w cs go ze względu na jakieś durne recoil patterny jest to trudniejsze. Tak więc około pół miesiąca temu postanowiłem się nauczyć grać AWP z racji tego, że dużo gram z randomkami i ktoś musi tym szczelać. Kiedy już doszedłem do niebanalnej wprawy wprowadzili ten patch xDD .

W pierwszej bitwie po patchu nie wiedziałem ocb, wiedziałem, że zmniejszyli prędkość ruchu na scope, ale pociski mi też nie wchodziły! Z drag shotów wchodziły może 2 na 5. Nie wiem w jaki sposób, ale wolniejszy movement bardzo wpłynął na celność awpy zaraz po odpaleniu scope. w CT na de_dust 2 rzadko kiedy używałem AWP, ale teraz moim zdaniem jest to prawie niemożliwe. Terro na kampie w 80% przypadkach jest w ciągu 1-2s co w CT jest niemożliwe. Biorąc pod uwagę wspomniany wcześniej problem nie wyobrażam sobie, aby 2 graczy z takim samym skillem tak samo dobrze radziło sobie zarówno po stronie CT jak i TT. Na mirage również, TT ma przerąbane na midzie.

Po tych zmianach AWP będzie jeszcze częściej brane na kampy na BSach. Wcześniej z AWP można było nacierać, powoli wchodzić B na dd2, teraz jak ktoś stoi na daleko to w terro AWP jest prawie bezużyteczne.

Jako przeciwnik AWP cieszłoby mnie, że AWP zostało znerfione, ale to nie jest droga. Lepiej by było aby przykładowo strzał z AWP wszędzie indziej niż w głowę zabierał 99HP, tak jak to miało do tej pory miejsce ze strzałami w stopę. Byłby to 100x lepszy nerf niż to co jest teraz, awp dalej będzie używane, ale do kampienia, a ta sama broń nie będzie mogła być więcej używana jako kontra takiej gry.

M4A4 bez tłumika używam już od początku tego roku. Pattern na recoil jest praktycznie taki sam, tyle, że dłuższy, a więcej ammo pozwala na scanowanie bez konieczności przeładowywania. Stwierdzenie, że za dużo graczy gra M4A1-S jest idiotyczne, bo to zależy tylko i wyłącznie od własnych upodobań. Jeżeli ktoś wybiera broń najbardziej skuteczną to wydaje mnie się, że będzie grał M4A4 bez względu czy jest ona o 100$ tańsza czy droższa.

Cały update wydaje się być zrobionym na siłę, bez przemyślenia skutków, aby tylko coś zmienić. Zmiany w Tec-9 też są śmieszne. Rzadko kiedy udawało mnie się wykorzystać wszystkie 32 kulki i tak czy inaczej zostawało ponad 10.