Szukam graczy do wspolnej gry

Szukam ekipy do jakiegos MMO, jedyne wymaganie 3d (moze byc moba). Dolacze sie do kogos, lub moge grac jako buff czy cos takiego. Mam duzo czasu pisac.

Wpólnie osiągniemy dobre efekty i możemy nawet być w topce gry.

Jeśli Chodzi o mnie mogę zaprosić do League of Legends gram już od dwóch lat nick DziubAs, co do innych to zapraszam też do WoW'a Serwer Burning Legions, TERA Online serewer Killian i Neverwinter w większości gier nick DziubAs co do szczegółów pisz.

Mogę jeszcze dodać że MMORPG na które czekam to Cabal 2, bo niestety Skyforge mam early acces a nie udzwiga mi laptop :( mam zamiar sprzedać to konto.

na lola moge sie pisac wyslalem Ci zapro, tylko nie jestem jakis super :)

w te pozostale nigdy nie gralem, a na Cabala tez czekam wiec poki co moze byc lol

chyba ze jeszcze inne propozycje.

W Neverwintera możemy pograć, bo akurat mam ochotę od nowa. Najlepiej pisz pw tutaj, albo na steam.

Również właśnie pobieram Neverwintera. :) Więc jak coś piszcie na pw. W lola też chętnie zagram. Dodawać jak coś.

Nick: NoNc0nTroL

Ja z chęcią mogę pograć w Dota 2 albo w WoW'a na Sunwellu raty x1/

Neverwinter - nigdy nie gralem , na czym polega tam gra w grupie?

a Wow nie jest gra platna? bo tak proponujecie?(chodzilo mi o cos darmowego)

WoW na Sunwellu - prywatny serwer. Pobierasz wowa z ich stronki i tyle :D

Jezeli gracie w neverwintera automatycznie dolaczam (gram wieczorami 22-23+) Chcialem osatnio zagrac ale byly problemy z polaczeniem, sciagam od nowa. Nick w grze bd mial iCracked/Louder (Tank)

Moze być newerwinter, czytam czytam.. nawet ujdzie ale trzeba by sie zgadac kim grac chcecie i gdzie bo tam chyba jakies serwery sa?

Kiedys gralem, gra praktycznie opiera sie na dungeonach wiec na wyzszych lvlach grupa jest bardzo przydatna. Tak jak napisalem wyzej bede gral tankiem. Co do serwera to chyba bez wiekszej roznicy bo jest mala populacja graczy z pl :/