SWTOR - lokalizacja

Witam serdecznie. Mam takie pytanie czy ktoś kiedyś próbował przetłumaczyć grę na nasz język a może są osoby które chciały by się tego podjąć ??

Zbyt dużo tekstu. Podobno* są spolszczenia celu misji i opisy przedmiotów.

Nie ma spolszczenia. Jest zbyt dużo tekstu do tłumaczenia. Setki tysięcy linijek tekstu, do tego trzeba mnóstwa czasu i ludzi. Bez sensu.

Według mnie to głupota. Albo umiesz język angielski albo nie. Wtedy odpuszczasz grę...

No właśnie nie w gildii mam osoby które mają 50+ wiek i niestety nie umieją języka angielskiego ale kochają Star Wars powiedzmy że jest to ich dziedzictwo. Jeżeli jakieś uniwersum sprawia nam ogromną przyjemność to każdy tam zostanie nawet w języku angielskim. A ja postanowiłem im jakoś pomóc z tłumaczeniem tej gry i w ogóle ale niestety jestem zielony jeżeli chodzi o ten temat. Czy jest jakiś program który może przetłumaczyć daną grę lub czy jest osoba która by mi pokazała w jaki sposób mogę to zrobić. Może będzie to pracochłonne ale chcę pomóc moim znajomym jak i innym starszym osobom które grają w SWTOR.

Wyżej ludzie już Ci wytłumaczyli, że to syzyfowa praca. Poczytaj dokładnie ile osób było zatrudnionych przy tworzeniu samych dialogów w swtor i ile zajęła praca nad dialogami, a co dopiero tłumaczenie każdej pierdółki. Poza tym nie wszystkie dialogi są zawarte w zdaniu podczas konwersacji.

ok ok rozumiem jest to pracochłonne i tak na prawdę niewykonalne dla jednej osoby.

Dokładnie tak jak kolega Doge powiedział. To po prostu niemożliwe. Najpierw trzeba by było odkodować wszystkie pliki, przetłumaczyć kilka milionów słów, wstawić polską czcionkę.. Kilka miesięcy/rok pracy w grupie 20 osób.

I jeżeli są to osoby które znają się na swojej robocie.

Świetna okazja, żeby Twoi przyjaciele nauczyli się nowego języka.