Nowy w gw 2

siema,jestem nowy w gw2 i tu będę zadawał pytania na , które nie znam odpowiedzi gdzie mogę zdobyć nową broń eq z fabuły? mam 7lv

na 10lvl zaczynają sie questy fabularne i jak je ukończysz to dostaniesz jakieś itemki

Cześć nowy. Co jest takiego ciężkiego, że godziny nie możesz pograć bez zakładania tematów typu "jak żyć". Praktycznie każda gra mmo na rynku ma na wstępie samouczek, a nawet jak nie ma to zwykle da się ogarnąć grając parę godzin. Zrozumiałbym jakbyś się zapytał o jakieś trudniejsze rzeczy, jak zdobyć przedmiot, czy jaki jest sposób na zrobienie prekursora 100%.

Gdybyś znał odpowiedzi, to byś nie zadawał pytań.

Co to znaczy "nową broń eq z fabuły"? Tam są przecinki? I dlaczego akurat z fabuły? Zadania fabularne masz co 10 poziom. Po wykonaniu zadanie dostajesz nagrody. Ekwipunek można zdobyć również z mobów, a niektóre części można kupić przez Trading Post. O crafcie nie wspomnę.

Graj, nie pytaj ;) wszystko jest prościutkie, a i gra jest przyjazna. EQ po kilku godzinach gry wręcz będzie ci się wysypywać z plecaka.

Co do broni i eq z fabuły to co misje będziesz dostawać jakieś tam itemki ( 0 szału ) więc lepiej graj swoje, a na misje nie licz.

Nie mówię jednak, że te nagrody cię nie zadowolą ;) ale myślę, że nie jest to bóg wie co.

Korzystając z okazji to i ja chciałem zapytać, mam 34 lvl w trading poscie znalazłem fajne eq na 35lvl ale troche drogie, mam około 2golda, podpowiecie jak zarobić?
Oglądałem filmiki na youtubie i troche poczytałem,ale tam każdy lata postacią 80lvl więc troche to nie pomaga.
Robie daily questy, odkrywam mapy ale to ciągle za mało

Korzystając z okazji to i ja chciałem zapytać, mam 34 lvl w trading poscie znalazłem fajne eq na 35lvl ale troche drogie, mam około 2golda, podpowiecie jak zarobić?Oglądałem filmiki na youtubie i troche poczytałem,ale tam każdy lata postacią 80lvl więc troche to nie pomaga.