Steam Support tak bardzo

Witam.

Chciałbym w tym temacie zobaczyć opinie ludzi na temat support steam.

Otóż moim zdaniem steam support jest.. do d*py. 2 tygodnie temu ukradli mi konto na steam, wysłałem ticketa i nie ma odpowiedzi do dzisiaj. Ile można czekać? Czy steam nie bierze takich spraw priorytetowo? A może nie chce im się? Ja wiem, że to też są ludzie, ale nie wierze, żeby przez taki czas nie rozwiązali problemu.

Nie wiem, nigdy nie pisałem do supportu steama w sprawie kradzieży konta, ale tam nie obowiązuje przypadkiem jakiś szablon podania czy coś ?

Tak to jest kolego jak wchodzi się w niepożądane linki, podaje się loginy, zakłada się słabe hasła..

Co do Supportu to jest na pewno słaby, z resztą jak wszędzie indziej.

Tak to jest kolego jak wchodzi się w niepożądane linki, podaje się loginy, zakłada się słabe hasła.. Co do Supportu to jest na pewno słaby, z resztą jak wszędzie indziej.

Każdy mierzy własną miarką.

Z kradzionymi kontami jest ten problem że w większości przypadków to wina właściciela i supp niewiele może zrobić, zgłoszenie jest tez często błędnie, nieskładnie napisane. Ma zły język etc etc.. Supp angielski działa moim zdaniem błyskawicznie. Problem z kluczami, czy pytania to gwarantowana odpowiedz jeszcze tego samego bądź następnego dnia. Postawa roszczeniowa i skradzione konta przyczyniają sie do tego ze steam chętnie nie odpowie. Trzeba zebrać informacje, dowiedzieć sie czy na pewno cos jest nie tak, a i jak konto zostało skradzione to wystarczy użyć resetu hasła z maila... W innym wypadku to wina użytkownika i nic z tym nie zrobią.

Ja czekam na wiadomość o odblokowanie konta już z tydzień :)

Co do Supportu to jest na pewno słaby, z resztą jak wszędzie indziej.

W gw2 mają całkiem niezły support. Najlepszy z jakim się dotychczas spotkałem. Gościu przydzielony do mojej sprawy odpowiadał już po kilku minutach i naprawdę starał się pomóc. Aktywnie reagował na podawane prze zemnie argumenty i dobrze próbował tłumaczyć gdzie leży problem.

Support steamu natomiast do najlepszych nie należy. Czas ich działania to jakaś kpina.

W gw2 mają całkiem niezły support. Najlepszy z jakim się dotychczas spotkałem. Gościu przydzielony do mojej sprawy odpowiadał już po kilku minutach i naprawdę starał się pomóc. Aktywnie reagował na podawane prze zemnie argumenty i dobrze próbował tłumaczyć gdzie leży problem. Support steamu natomiast do najlepszych nie należy. Czas ich działania to jakaś kpina.

To jest trochę różnica między crapem w którego gra kilka osób, a steamem z którego dziennie korzysta po kilka milionów osób.

Jak nie macie cd-keyów, karty kredytowej albo telefonu podanego na steamie to marnie widzę Wasz los.

Ja mam steama od kilku lat i nigdy nie miałem problemów, nigdy mi nic nie zhackowali, nigdy nie zostałem oszukany. Weryfikacja dwuetapowa na steamie i gmailu powstrzymuje każdego.

Mnie ukradli itemki z konta wina steama i nie tylko straty byly ogromne napewno pare mln napisalem do supa dulugo im zeszlo z odpowiedzia ale 99% itemkow odzyskalem. Sup jest jaki jest ale staraja sie pomagac w miare ich mozliwosci. Moim zdaniem musisz poczekac jeszcze 2 tyg pewnie. btw jak uzywales steama na jednym pc dluugo i staly adres ip neta masz to powinni bez problemu oddac.

Mi tam pasuje steam support, 2 razy miałem problem,

1 z doładowaniem kasy na steam, wszystko dobrze opisałem po angielsku + dodałem screeny sprawa załatwiona w 2 minuty

2 z tym że zakupiłem grę nie pamiętam już co to było i nie dodało jej do biblioteki, tak samo opis + screeny sprawa w +/- 5 minut rozwiązana

mi się osobiście podoba jak tam pracują i nie mam zastrzeżeń.

Zwykle na odpowiedź czeka się do miesiąca , pomyśl ile dziennie takich zgłoszeń mają to też są ludzie.

Ja pisałem, odpowiedzieli mi na następny dzień, bo zapomniałem hasła albo ktoś próbował sie wbić więc dałem suppa o haxie i następnego dnia konto miałem z powrotem.

Swojego czasu zostało mi skradzione konto z CS 1.6 i paroma innymi, napisałem ticket do supportu i w przeciągu 3 dni roboczych wszystko było załatwione i konto odzyskałem.

Tak to jest kolego jak wchodzi się w niepożądane linki, podaje się loginy, zakłada się słabe hasła..Co do Supportu to jest na pewno słaby, z resztą jak wszędzie indziej.

W Lolu nie narzekam na support, mimo że prawie wszystkie wiadomości idą z automatu, ale przynajmniej odpisują

Po za tym nie jestem idiotą, wiem co robie w internecie :) Slyszałem, że w sprawie skradzionych kont support odpisuje w dzień, dwa, wszystko jest opisane bardzo ładnie, więc mam czekać miesiąc na odzyskanie konta?

Przeczytaj info o supporcie steam. Jest wyraźnie napisane, że odpowiadają w ciągu miesiąca.

To jest trochę różnica między crapem w którego gra kilka osób, a steamem z którego dziennie korzysta po kilka milionów osób.Jak nie macie cd-keyów, karty kredytowej albo telefonu podanego na steamie to marnie widzę Wasz los.Ja mam steama od kilku lat i nigdy nie miałem problemów, nigdy mi nic nie zhackowali, nigdy nie zostałem oszukany. Weryfikacja dwuetapowa na steamie i gmailu powstrzymuje każdego.

A to jest przyklad "crapa", nie komentarza. W gw2 gra wiecej osob niz w 99% mmorpg i na to nic nie poradzisz :P. Po za tym gratuluje tobie medalu złotego trolowicza, bo raczej tutaj tematem nie jest twoje marne zdanie na temat jakiejs gry a support i to w przypadku steama, a nie hejt na gw2, wywyzszanie sie jakim to sie guru (bez skojarzen) nie jest, jak to sie nie zabezpiecza i jeszcze najpewniej klamanie

@on topic - polecam pisac po ang, szybciej idzie niz po pl. Dodatkowo nie zaszkodzi od razu podac jakies dane uwierzytelniajace, wszystko co pamietasz - nwm, skan klucza do gry (jesli wersja pudelkowa), screen z kluczem z innych stron, podac klucz jesli byl kupiony ze steama itd itp. Wtedy idzie blyskawicznie, podajesz maila na jakim chcesz miec konto i gra gitara. A czemu? Bo raczej ciezko bys mial skan klucza z danej gry i by byl identyczny do kody uzytego na koncie steam (o ile bys wgle umial podac jakis kod z pamieci) jesli to nie twoje konto ;)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH C

A to jest przyklad "crapa", nie komentarza. W gw2 gra wiecej osob niz w 99% mmorpg i na to nic nie poradzisz .

CO TEN CZŁOWIEK ĆPIE XD
giphy.gif



Support steama jest nawet dobry ale tylko angielski (potwierdzone info). Co prawda nie zgłaszałem kradzieży a niedziałający cd key ale sprawa została załatwiona szybko.

A to jest przyklad "crapa", nie komentarza. W gw2 gra wiecej osob niz w 99% mmorpg i na to nic nie poradzisz . Po za tym gratuluje tobie medalu złotego trolowicza, bo raczej tutaj tematem nie jest twoje marne zdanie na temat jakiejs gry a support i to w przypadku steama, a nie hejt na gw2, wywyzszanie sie jakim to sie guru (bez skojarzen) nie jest, jak to sie nie zabezpiecza i jeszcze najpewniej klamanie@on topic - polecam pisac po ang, szybciej idzie niz po pl. Dodatkowo nie zaszkodzi od razu podac jakies dane uwierzytelniajace, wszystko co pamietasz - nwm, skan klucza do gry (jesli wersja pudelkowa), screen z kluczem z innych stron, podac klucz jesli byl kupiony ze steama itd itp. Wtedy idzie blyskawicznie, podajesz maila na jakim chcesz miec konto i gra gitara. A czemu? Bo raczej ciezko bys mial skan klucza z danej gry i by byl identyczny do kody uzytego na koncie steam (o ile bys wgle umial podac jakis kod z pamieci) jesli to nie twoje konto

Nie rozumiem czemu miałbym kłamać, nie potrafię sobie wyobrazić, że ktoś nie ma podwójnej weryfikacji na gmailu (gdzie ma założonego steama). Jak macie emaile na polskich portalach to współczuję, bo aktualnie gmail ma chyba najlepsze zabezpieczenia- nie wliczająć jakichś mało znanych maili typu Enigmail czy inne.

Co do gw2 to nie masz racji, chyba po prostu nie grałeś w inne gry ;)

Witam.

Chciałbym w tym temacie zobaczyć opinie ludzi na temat support steam.

Otóż moim zdaniem steam support jest.. do d*py. 2 tygodnie temu ukradli mi konto na steam, wysłałem ticketa i nie ma odpowiedzi do dzisiaj. Ile można czekać? Czy steam nie bierze takich spraw priorytetowo? A może nie chce im się? Ja wiem, że to też są ludzie, ale nie wierze, żeby przez taki czas nie rozwiązali problemu.