Nowy komputer

Witam. Po 6 latach mój stary złom przestał już uciągać cokolwiek więc zamierzam zakupić nowy sprzęt. Postanowiłem wydać na ową maszynę 2800zł i w tym momencie pojawia się pytanie:
Czy ten zestaw będzie odpowiedni?
http://www.morele.net/inventory/info/obtAMs/
Może nie jestem totalnym laikiem w temacie, aczkolwiek opinia ekspertów na 100% się przyda.
Mam też zapytanie czy obudowa jest odpowiednia do tego zestawu bo mam pewne wątpliwości
Z góry dzięki.

Wydaje się ok. Ale ja bym zmienił grafikę(znaczy nie wiem w co chcesz grać) na R9 380 z 4GB. Obecnie 2GB to juz za malo....

Moim głównym celem jako gra wydaje się być ESO. Nie zależy mi na graniu na ULTRA. Jeśli większość obecnie wydanych gier i tych nadchodzących odpali na medium-high to będę usatysfakcjonowany.

Wydaje się ok. Ale ja bym zmienił grafikę(znaczy nie wiem w co chcesz grać) na R9 380 z 4GB. Obecnie 2GB to juz za malo....

Popieram i dał bym zasilacz z 500 lub 550.

Ale koszt ci wzrośnie o dwie stówy gdzieś, więc ten co złożyłeś, biorąc pod uwagę cięcia kosztów jest dobry. Sam mam tą obudowę na jednym z kompów w domu i miejsca w niej nie brakowało jakoś, ani sama jakość materiału jak na tą cenę również nie budziła zastrzeżeń.

Ewentualnie jeszcze zamieniłbym zasialcz na:

Spoiler
<div class="ipsSpoiler_contents">
	<p>
		<a href="http://www.morele.net/zasilacz-silentiumpc-vero-l1-500w-vl1-500-622218/" rel="external nofollow">http://www.morele.net/zasilacz-silentiumpc-vero-l1-500w-vl1-500-622218/</a>
	</p>
</div>

lub na odrobine droższy z lekkim zapasem:

Spoiler
<div class="ipsSpoiler_contents">
	<p>
		<a href="http://www.morele.net/zasilacz-corsair-vs-series-550w-80plus-120mm-fan-cp-9020097-eu-649048/" rel="external nofollow">http://www.morele.net/zasilacz-corsair-vs-series-550w-80plus-120mm-fan-cp-9020097-eu-649048/</a>
	</p>
</div>