Poradnik Elementalista 80lv z HoT

szukam poradnika/ buildu dla ele 80lv z dodatkiem. jaki najlepszy build na pvp jakie staty itp .

jakie eq na end game, gdzie farmic te eq itp.

http://metabattle.com/wiki/MetaBattle_Wiki

Tu masz buildy
Co do eq to w 90% contentu styka Exotic.
Na raidy oczywiście full asc.

Póki co nie ma co się zastanawiać nad buildem tylko trzeba czekać na jutrzejszy patch z balansem.

Co do geara to wiadomo full berek na pve, traity fire/air/tempest, sigile force/air z runkami scholara lub strength. Bronie staff lub dagger/warhorn lub focus.

Co lepiej pod pvp ? Staff czy dagger? Z której broni są lepsze skile do pvp/pve?

dagger/focus build na leczydupe z metabattle

A ja ci odpowiem ze zalezy. Gwarantuje ci ze mozesz wziac nawet "najlepszy" build, a i tak przegrasz z kims kto stworzyl swoj build i wie jak nim grac. Ja mam swoje buildy do warriora, necro, mesmera, ele. I o ile na poczatku to byla masakra, tak teraz, jak juz dopracowalem je, wgryzalem sie w opisy, testowalem tak tera wiekszosc tych buildow z mety mnie smieszy tylko, bo ludzie biora build od kogos innego, ale nie biora pod uwage ze on robil ten build pod SIEBIE, a nie pod nich (bo skad ma jakis tam gosciu wiedziec jak wolisz grac, co by sie ci przydalo itd). Efekt? Na pvp np jako ele z dwoma daggerami + paroma asami w rekawie (nie zdradze co :P) mozna ladnie siekac solo nawet 3 wrogow i wyjsc z potyczki z hp na poziomie +75% :D. Wymagania? dobry build, dopasowany pod gracza + znajomosc skilli i ich cd mniej wiecej na pamiec (gdyz tutaj kruczek polega na tym ze trzeba non stop byc w ruchu, miec zarzucone cos na obrone i jednoczesnie nawalac. Masz sekunde przerwy w obronie/poruszaniu sie (mowa o skillach)? To juz jestes trupem :)

Tym nie mniej kostur tez sie nadaje. Ale wymaga (jak kazda bron i klasa) ogarniecia i ruszenia móżdżkiem - jak ktos bierze staffa i szuka okazji do 1 vs 1 to parskam smiechem (najczesciej buildem z mety, bodajze "staff dps" czy jakos tak) xD. Grajac staffem trzeba zwrocic uwage na zupelnie inne rzeczy : na pozycjonowanie (mapka z wieza w srodku : dobrym pomyslem jest od razu rozwalic dach na starcie. Potem tam pojsc i nawalac skillami w tych co beda pkt przejmowac. Jak zobaczysz ze ktos zniknal to musisz NATYCHMIAST zmienic pozycje albo obudzisz sie z np lotrzykiem na plecach), na przewidywanie przeciwnika (staff ma duzo skilli obszarowych, rzucanych na teren - co jest plusem bo bije AoE, ale i minusem bo mozna latwo nie trafic :P), na sojusznikow (jako ze staff ma genialny potencjal do teamówek... ale wymaga jednej, prostej rzeczy : PRZEZYCIA, co moga zapewnic tb sojusznicy, a tym w tym czasie bedziesz ich leczyl i spuszczal meteoryty na glowy wrogow).

Co do berka... to TYLKO jesli umiesz tak grac. Jak nie to bron boze nie skladaj go. Bo jak widze tych "op" berkow to sie we mnie cos przewraca... bieg przez pulapki? Badz pewny ze bedziesz podnosil takiego berka z 2-3 razy. Boss? Tu badz pewny ze berek zginie, no ale ma taki "op" dps... szkoda ze nie jako trup, no ale tego wiekszosc osob chyba nie wie :D. Tym nie mniej nie neguje go, jest swietny (tak jak inne), ale tu znowu - wszystko zalezy od preferencji, jak bedziesz sie zmuszal bo ktos tak ci powiedzial to gwarantuje ze ty bedziesz tym berkiem opisanym wyzej.

To samo co do buildu - nwm co za geniusze podaja jeden build (pewnie ten na ktorym sami graja)... fire/air/tempest jest swietny... ale tylko wtedy kiedy masz zgrana druzyne. Jak nie to gwarantuje ci ze w takim buildzie i jeszcze w berku padniesz na pierdniecie zwyklego mobka. Tak, nawet jednego z tych malutkich pajaczkow z AC. Kolejna rzecza ktorej nie czaje : po co do warhorna jeszcze dagger? Kiedy wygodniej, bezpieczniej i wiecej sie robi z pomoca sceptera (oczywiscie biorac pod uwage ze w drugiej lapie ma byc warhorn). To ze jednej osobie sie lepiej gralo z daggerem nie znaczy ze kazdemu sie tak samo "super" gra. A potem sa takie noobki na pvp co podchodza by hitnac z daggera... i juz ich nie ma bo zdechli na 1 hita xD. Nie neguje tego, bo da sie tak grac, ale to wymaga... specyficznego buildu, zrobionego wlasnie kosztem przezywalnosci

A co do broni odnosnie ktora jest lepsza to... zalezy. Staff jest swietny w miejscach gdzie mozesz spokojnie skupic sie na pomaganiu sojusznikom (tu podleczyc, tam dac bariere, tam podpalic itd), za to w miejscach gdzie kazdy musi sam o siebie zadbac (np w CoFie) lepszy jest dagger, z tej racji ze zabijesz wroga szybciej niz bys wycastowal pierwszy skill z staffa. I to zakladajac ze tym jednym skillem bys go zabil xD.

Zadaj sam sobie proste pytanie : zrobiles elementaliste z mysla o...? wspieraniu sojusznikow? wtedy witamy scepter/warhorn. O byciu papierowym magiem zaglady? Wtedy staff pod ogien i powietrze. A moze o szybkim, zabojczym i mega trudnym (tak w prowadzeniu jak i w ubiciu jesli ogarniesz sytuacje) skurczybyku? to wtedy polecam d/d z delikatna inwestycja w obrone (tak bys zdolal sie utrzymac), reszta full w atak.

I graj tak jak chcesz, baw sie i nie boj eksperymentowac. Cos za co kocham gw2 i co dalo mi mnostwo frajdy na lata i pewnie na kolejne kilka da (bo jeszcze z pare klas mi zostalo :D) : mozliwosc zmiany buildu w jednej chwili, bez oplat za zmiane np talentow czy spelli. Wiec czemu by z tego nie skorzystac? I nie przetestowac kazdego (interesujacego wedlug nas) skilla czy tam talentu? Niech dodatkowym motywatorem bedzie fakt ze najlepsi magicy nie zdradzaja swych sztuczek... tak tez nie oczekujcie najlepszych buildow na mecie :P

szukam poradnika/ buildu dla ele 80lv z dodatkiem. jaki najlepszy build na pvp jakie staty itp .

jakie eq na end game, gdzie farmic te eq itp.