Global od zera

siemka szukam pare osób do gry na globalu od zera

Gram jak lamus ale chciałem spróbować swoich sił w wowie

Mozemy zrobic rafa, jeśli nie masz jeszcze konta. Tak czy inaczej się polecam ;)

Mozemy zrobic rafa, jeśli nie masz jeszcze konta. Tak czy inaczej się polecam 

Tak a potem będzie płacz że global jest słaby bo szybko levele się zdobywa :)

Niech chłopak poleveluje normalnie a nie na rafach które dają +300% do expa :)

W sumie na rafie można i do 600% expa dobić, nie męcząc się za bardzo xd Trochę golda i raf.

Ja jestem zieloniutki w tej grze a gra naprawde mi się podoba :D

Jaki serwer?

Gra zaczyna się od 100 lvla, nie widzę powodu, by skazywać kogoś na lvlowanie na questach.

O ile nie interesuje Cię lore i nie zamierzasz czytać każdego questa, leveling nie będzie przyjemny.

Tu raczej chodzi o to że kolega jest 'zielony'.
raczej powinien sie nauczyc mechaniki gry, swojej klasy/rasy i rotacji skilli.

Zapraszam na serv Draenor masz tam gildie Orda oczywiscie Horda. SPOKO ludzie, ktorzy Ci wszystko wytlumacza I doradza. Raidy RBG Areny ogólnie granie bez spiny I dramy. Sam nie dawno wróciłem. Pozdrawiam.

Tak jak niektórzy tutaj napisali, polecam grę bez wspomagaczy. Skoro jesteś zielony w tej grze ten czas na pewno nie pójdzie na marne, przynajmniej nauczysz się podstaw jak ta gra działa :).

Gdybyś zaczął grać na Draenorze, śmiało możesz pisać do mnie pytania związane z grą (mój nickname to Grutusk, jak jestem online to wieczorami). Gdybyś grał shadow priestem również służę radą :).