Crowfall - najświeższe informacje

Witam, ciekawi mnie ta produkcja ale ze względu na to, że ostatnimi czasy wydałem kupe kasy na różne gierki we wczesnym dostępie które oczywiście okazały się niewypałem teraz staram się ostrożnie podchodzić do tematu :)

Także jeśli ktoś gra lub na bieżąco śledzi co tam się dzieje to z chęcią bym poczytał jakieś najnowsze info.

Wszelkie opinie za i przeciw, plusy i minusy także będą mile widziane :)

Ogólnie mam dość spore wymagania co do takiej gierki, otwarty świat, jak największa swoboda, ekonomia i handel najlepiej tylko przez graczy, może być grind, nie musi być questów no i oczywiście mówie o nowych gierkach, jakieś sprzed 10 lat mnie nie interesują, dlatego też możliwe, że żadna z gier które do tej pory startowałem w early access nie przypadła mi do gustu, m.in. GW2, Albion i wiele innych których teraz nie przytoczę.

W skrócie z większością gierek mam taki problem, że zazwyczaj są to jakieś mega casuale, gierki w których dosłownie nie ma co robić po osiągnięciu pewnego etapu, wchodzisz tylko bez sensu bić potworki.

A ja z chęcią zobaczę gierkę nawet z grindem aby rozwój/progress był nieskończony, żebym z każdym levelem, każdym dniem spędzonym w tej grze czuł, że się rozwijam, coś zdobywam, staje się lepszy i silniejszy... czy taką właśnie grą będzie Crowfall? :)

Ja Ci Foxeus odpowiem tak, na dzisiejszym rynku tworcy zamienili sie poniekad w cwaniaczkow.

a) Wypuszczaja trailer, a potem sie okazuje ze polowa contentu z tego trailera to platne DLC, ktore ba jeszcze nie sa dokonczone ( Division)

b ) Wypuszczaja gre chociaz oni (serwery/serwis) oraz gra (bugi itd) nie sa gotowe (Tree of Savior)

c ) Jest Hype a potem d*pa (Battlefront)

d ) System platnosci jest zle przemyslany, nie generuje zyskow i robi sie czyste p2w (ArcheAge)

e ) Gra nie jest tym co miala w pelni oferowac ( Black Desert)

Przykladow jest pelno, ja Ci polecam w tytuly nie single player(bo tutaj ciezej sie naciac, raczej w wiekszosci jest ok) grac/rozgladac sie po miesiacu od premiery.

Dlaczego? Popatrz na Overwatcha 1szy dzien jeszcze nikt nie przegral wszystkimi postaciami meczow, a tutaj nagle top portale mmo same oceny 9.5/10, 10/10 (na bank sponsorowane), a po 3 dniach na wiekszosci tych portali ocena uzytkownikow leci do 8.0, 7.5 (nie jest zle ale jest olbrzymia roznica miedzy 8 a 9 a co dopiero 10)

Z Twitcha z 200 tys widzow polecialo na 100 tys widzow, za 2 tyg moze sie okazac ze gra jest po dluzszym czasie nudna (moze, nie musi).

Crowfall z zalozenia to swietny pomysl, ale ....

ich crowfunding na projekt "mmo" jest malutki, projekty mmo to projekty ktore potrzebuja ogromnych nakladow finansowych, zwlaszcza jak sa robione w ameryce(crowfall jest tam robiony, tj. 1 miesiac graphic designera to spokojnie 10 000 usd), takze nie liczylbym na zbyt wiele za te ich 6 mln usd.....

Pozyjemy zobaczymy, ale mysle ze moze i fajne to bedzie, ale na pewno nie bedzie az takie "awesome" jak w zapowiedziach, nie ma na to po prostu funduszy no i nie wiadomo jak sie przyjmie. W mmo to czy gra sie przyjmie czy nie to najwazniejsza sprawa, bo singla zrobia wypuscza i ludzie graja, przechodza i odkladaja.

MMO natomiast trzeba rozwijac.

Podsumowanie?

Nie, ta gra nie bedzie niczym nadzwyczajnym i tym czego oczekujesz, w najlepszym razie bedzie w "czesci" moze 30-40% spelniala twoje oczekiwania pod kazdym z tych wzgledow.

Nie, gry to strata czasu, albo serwer jeb**e, albo Maryska sie na szczocie przewroci, jakis kabel wyciagnie i wszystko szlag trafi, save'y sie pojda walic i caly Twoj "rozwoj" uj szczeli.

Nikt juz nie robi gier na lata, bo z tego zwyczajnie na ma dobrych pieniedzy. Dzieciaki 6 miesiecy po premierze gry juz narzekaja, ze owa giera ma przestarzala grafike i mechanike ze sredniowiecza, i wez tu wytrwaj na rynku rok- dwa lata z takim odbiorca. Teraz licza sie fajerwerki, huczna reklama i dobry gameplay... w item shopie.

No cóż, nie ma co ukrywać, że o ile kiedyś gry przynajmniej po części były robione z zamiłowania do gier a po części dla zysku tak teraz chyba można powiedzieć, że w niemalże 100% rozchodzi się o hajs, stąd zapewne takie a nie inne wydania obecnych produkcji. Mnie też wiele gier przyciąga swoją koncepcją ale na poziomie produkcji już mnie odpychają bo ewidentnie są robione pod zarabianie tylko i wyłącznie.

Crowfall docelowo będzie f2p? Jeśli tak to poczekam aż wyjdzie a jeśli nie to poczekam na znaczną obniżkę cen bym nie miał zbytnio czego żałować.... ponownie.

@UP,cytat prosto z ich FAQ

Crowfall is a “buy once, play forever” game. That means that you buy the game once (estimated retail price of USD $50) and you can play for the life of the game, without ever paying us again!

We also offer an optional VIP membership, details of which are provided below.

Hyhy, B2P Z Premium, po prostu swietnie.

Poki co gierka prezentuje sie najwyzej srednio, fakt, maja bardzo ladne trailery itp, ale jak ktos wypusci wlasny gameplay, to juz wychodza rozne wady, np: tragiczne tempo rozgrywki, wszyscy sa potwornie wolni, wszechobecny chaos, ale to mozna wytlumaczyc tym, ze kazdy dopiero uczy sie grac.

Mam pytanie, czy ta gra będzie się opierała tylko na PVP czy jest tam jakieś PVE?

PvE mieszane z PvP, czyli zbierasz i walczysz o to co uzbierales :D

Witam, ciekawi mnie ta produkcja ale ze względu na to, że ostatnimi czasy wydałem kupe kasy na różne gierki we wczesnym dostępie które oczywiście okazały się niewypałem teraz staram się ostrożnie podchodzić do tematu :)

Także jeśli ktoś gra lub na bieżąco śledzi co tam się dzieje to z chęcią bym poczytał jakieś najnowsze info.

Wszelkie opinie za i przeciw, plusy i minusy także będą mile widziane :)

Ogólnie mam dość spore wymagania co do takiej gierki, otwarty świat, jak największa swoboda, ekonomia i handel najlepiej tylko przez graczy, może być grind, nie musi być questów no i oczywiście mówie o nowych gierkach, jakieś sprzed 10 lat mnie nie interesują, dlatego też możliwe, że żadna z gier które do tej pory startowałem w early access nie przypadła mi do gustu, m.in. GW2, Albion i wiele innych których teraz nie przytoczę.

W skrócie z większością gierek mam taki problem, że zazwyczaj są to jakieś mega casuale, gierki w których dosłownie nie ma co robić po osiągnięciu pewnego etapu, wchodzisz tylko bez sensu bić potworki.

A ja z chęcią zobaczę gierkę nawet z grindem aby rozwój/progress był nieskończony, żebym z każdym levelem, każdym dniem spędzonym w tej grze czuł, że się rozwijam, coś zdobywam, staje się lepszy i silniejszy... czy taką właśnie grą będzie Crowfall? :)