Co z supportem Black Desert?

Witam, napisałem do support z prośbą o zmianę maila ( https://blackdesert.zendesk.com/hc/en-us/requests/new ) dokładnie stąd. Na odpowiedź czekam już 3 dzień, wie ktoś dlaczego to tak długo trwa może źle zaadresowałem prośbę o zmianę maila ??

Dodatkowe info: https://blackdesert.zendesk.com/hc/en-us/requests/new pod tym linkiem wybrałem opcje account -> Category -> email change -> i wypełniłem poniższe punkty.

Złe forum. Takie pytania na oficjalnym.

Swoją drogą, jeżeli w ichnim supporcie nic się nie zmieniło od czasów premiery (bardzo prawdopodobne), na odpowiedź sobie poczekasz. Tydzień, może dwa. Po jakimś miesiącu możesz zacząć się martwić. I nie, nie przesadzam.

Złe forum. Takie pytania na oficjalnym.

Swoją drogą, jeżeli w ichnim supporcie nic się nie zmieniło od czasów premiery (bardzo prawdopodobne), na odpowiedź sobie poczekasz. Tydzień, może dwa. Po jakimś miesiącu możesz zacząć się martwić. I nie, nie przesadzam.

A dasz mi link gdzie mam do nich napisać w takiej sprawie ?

Jeśli nic się nie zmieniło to nie zmienisz maila chyba że podałeś im w wiadomości kopie dowodu osobistego

Ja też kiedyś napisałem do supportu i odpisali.....UWAGA, po 32 dniach, i to jeszcze że nie można zmienić mejla :]

3 dni :D Spokojnie. Poczekasz jeszcze ze 2 tygodnie to Ci moze odpisza :) Ja pisalem specjalnie do nich na FB zeby odpisali mi na ticketa.

Wstawiasz posta w dziale support: http://forum.blackdesertonline.com/index.php?/forum/115-support/

dorzucasz wszystkich GM i CM tzn. napierniczasz "małpę" i ich nicki. Później czekasz bo na bank ktoś szybko odpowie.

Co do zmiany maila to część ludzi zmienia a cześć nie - chyba to zależy od GM na jakiego się trafi.

Ja żeby zmienić musiałem wysłać dowód zakupu oraz numer karty kredytowej

Ja 3 razy korzystałem z supportu i 3 razy odpisali mi po 7-8 dniach.

Czekaj i tyle.

Witam, napisałem do support z prośbą o zmianę maila ( https://blackdesert.zendesk.com/hc/en-us/requests/new ) dokładnie stąd. Na odpowiedź czekam już 3 dzień, wie ktoś dlaczego to tak długo trwa może źle zaadresowałem prośbę o zmianę maila ??

Dodatkowe info: https://blackdesert.zendesk.com/hc/en-us/requests/new pod tym linkiem wybrałem opcje account -> Category -> email change -> i wypełniłem poniższe punkty.