Dołożenie RAM do laptopa

Witam jestem posiadaczem laptopa o takiej specyfikacji:

CPU: Intel Core i7 4710HQ

Płyta Główna: MS-175A

Karta Graficzna: nvidia GTX 850m

RAM: 8GB 1600MHz - Kingston

Dysk: Hitachi Travelstar 7K1000 1TB

Doświadczam spadków FPS, gdy w tle włączonego mam np. Youtube, nawet w 360p lub gdy gram przez steam i na shift + tab odpalę jakąkolwiek stronę, wydaje mi się że to wina małej ilości pamięci RAM, więc chcę dołożyć jeszcze jedną kość 8gb, lecz nie znam się na tym więc chciałem się zapytać czy ktoś polecił mi jakąś dobrą kostkę, by umilić mi grę. Nie chodzi mi o spadki FPS w nowszych grach, ale takich jak Insurgency, Rocket League czy Viscera Cleanup Detail.

wina słabego procesora i grafiki..... nie miej nic uruchomionego w tle innego niż TS albo skype inaczej będą spadki.... i nic ci innego nie pomoże jak nowy laptopa albo nowy komp

Dołożenie RAM-u niestety kompletnie nic Ci nie da. Pozdro ; )

Coś takiego http://www.gral.pl/Kingston+8GB+1600Mhz+DDR3L_898.html styknie. Może niekoniecznie z tego sklepu.

wina słabego procesora i grafiki..... nie miej nic uruchomionego w tle innego niż TS albo skype inaczej będą spadki.... i nic ci innego nie pomoże jak nowy laptopa albo nowy komp

Moim zdaniem ma dobry procesor i karte graficzna ;o No chyba że rzeczywiście jakoś przeciążasz ten komputer, chociaż takie rzeczy zazwyczaj są umieszczane w Laptopie więc zgadujesz że masz laptopa ;s Za aktualizuj se karte graficzną, I sprawdź jaką masz tmp procesora przy użytkowaniu,

Rocket League gram na 4 GB Ramu, i słabszym procesorze i rzadką mi klatki spadają

@Down Chyba przeoczyłem zdanie :P

Witam jestem posiadaczem laptopa

 chociaż takie rzeczy zazwyczaj są umieszczane w Laptopie więc zgadujesz że masz laptopa 

Mistrz.

Zamulać może od temperatury. Przeczyść go, podkładka chłodząca itp.

Karta graficzna d*py nie urywa ale spadki mogą być spowodowane temperaturą lub po prostu masz syf na kompie