Black Desert - Valencia update



Jutro rusza największy update w Black Desert EU/NA :) W końcu nowy content.

Co wprowadzi update?

+500 nowych questów
Nowe obszary do odkrycia - świat gry zostanie powiększony ponad o 30%
Upgrade eq do +20
Domy gildyjne
Nowe mounty (Słonie i Wielbłądy)
Polowanie na wieloryby 
Nowe receptury do craftu


Podam też troche info od Black Desert Polska

1.Guild House( Dom Gildyjny )
Aby gildia mogła posiąść dom gildyjny trzeba spełnić parę warunków.-Gildia musi istnieć ponad 60dni
-Wygrać aukcję, wówczas dom gildyjny będzie w posiadaniu gildii 14dni, następnie odbywa się kolejna aukcja.( kto da więcej wygrywa)
-Aby korzystać z domu gildyjnego użytkownik musi być w gildii ponad 30 dni
Powyższe warunki mogą zmienić się znacznie bądź wogóle dla naszej wersji.
Benefity:
-Bank gildyjny, sloty w banku można powiększać wykupując skill gildyjny
-Hodować Słonie
-Crafcić
-Ozdabiać itd...

Wszystko co zostanie zbudowane w Domu Gildyjnym zostaje, nawet gdy przegracie aukcję.

2.Czy sloty w gildii zostaną zwiększone?
Niestety nie, ilość zostaje niezmienna max 100 osób ( Extra Large)

3.Mapa na pustyni( teren )?
Teren będzie niewidoczny, lecz będziemy posiadali kompas zamiennik za latarnie który będziemy ładować aby przemieszczać się po terenie.

4.Warunki będą na nas wpływać?
Tak, na dzień dzisiejszy wpływa na nas deszcz ( zmniejsza nasze AP ) , Noc ( zwiększa ilość exp, moby są mocniejsze )

Dochodzi przegrzanie słoneczne za dnia ( musimy pić wodę ), oraz przemarznięcie w nocy ( musimy pić herbatę ), oraz burze piaskowe gdzie będziemy zmuszeni zakupić namiot aby się uchronić.

5.Nowe nody/terytorium?
Owszem, otrzymamy nowe nody oraz terytorium.

6.Możliwość korzystania z 4 peta?
Prawdopodobnie dostaniemy taką możliwość

7.Awakening ,, przebudzenie broni,, otrzymamy?
Jest, to część partu 2 vanelni ( musimy poczekać )

8.Ninja/Kunoichi
Według obietnicy developera na targach pod koniec kwietnia w okolicach 2 miesięcy. Do konca lipca mam nadzieje się wyrobią.

9.Nowe przedmioty ?
Otrzymamy nowe przedmioty bardziej potężne od tych co mamy np: biżuterię oraz nowy offhend z nowego World Bossa. W jakiej kolejności zostanie to dodane zależy od developera.

10. Nowy wierzchowiec, Wielbłąd ?
Owszem, zamieniamy naszego konika w token , a ów token wymieniamy na wielbłąda który będzie odzwierciedleniem tieru naszego konia którego zamieniliśmy.

</p>

<p style="margin:6px 0px;font-family:inherit;">
	+ event, będzie można zdobyć peta pingwina za codzienne logowanie się do gry
</p>

Czyli nadal nie ma siege, w lipcu pewnie wam dodadza. Kto wie moze sie ta gra grywalna zrobi po awakeningach, part 2 valencja a potem poprawkach do awakeningow, tj. pozna jesien tego roku...

Ciekawe, czy naprawią za***iście długą listę bugów, czy też dodadzą parę nowych? Wszyscy sorcererzy wstrzymują oddech.

Czyli nadal nie ma siege, w lipcu pewnie wam dodadza. Kto wie moze sie ta gra grywalna zrobi po awakeningach, part 2 valencja a potem poprawkach do awakeningow, tj. pozna jesien tego roku...

Siege są obecnie wyłączone bo naprawiają "liczne błędy". Liczę że dzisiaj wrzucą jakieś nowe info na ten temat. Wydaje mi się że problemem tutaj jest to, iż dostajemy ptache, które są wrzucane w koreii i rosji tzn poawakeningowe i to niszczy wszystko (np problem zboostowanego wizzarda)

Ciekawe, czy naprawią za***iście długą listę bugów, czy też dodadzą parę nowych? Wszyscy sorcererzy wstrzymują oddech. 

Pewnie nie naprawią - napiszą znowu "cośtam cośtam adjusted" i dorzucą w kit nowych

Ciekawe, czy naprawią za***iście długą listę bugów, czy też dodadzą parę nowych? Wszyscy sorcererzy wstrzymują oddech. 

Napisali, że błędy z patcha z 17 czerwca beda naprawione w nastepnych patchach :D

  • Issues from June 17th patch are in the process of investigation. Detail information will be addressed separately and the necessary fix will be included in the future patch.

Więc mój Sorc nadal będzie bił z Dark Flame jak placek :D No cóż, trzeba czekać. Innej klasy nie mam zamiaru robić.

Tutaj jeszcze macie info co najnowszy patch wprowadził na KR

http://forum.blackdesertonline.com/index.php?/topic/98109-kr-skill-patch-628/

Napisali, że błędy z patcha z 17 czerwca beda naprawione w nastepnych patchach 

Issues from June 17th patch are in the process of investigation. Detail information will be addressed separately and the necessary fix will be included in the future patch.
 

 

Więc mój Sorc nadal będzie bił z Dark Flame jak placek  No cóż, trzeba czekać. Innej klasy nie mam zamiaru robić.

 

Tutaj jeszcze macie info co najnowszy patch wprowadził na KR

 

http://forum.blackdesertonline.com/index.php?/topic/98109-kr-skill-patch-628/

nic nie poprawią - będzie tak jak z Musa i dmg na Rising Storm. Niby się przyjrzą ale później odpuszczą i temat ucichnie.

Ludzie dzieci kochane, na KR sorcer korzysta z DF dla tarczy nigdy nie miał takiego dmg jak u nas, no ale teraz wychodzi kto potrafi grać sorcem a kto był jedno skillowcem i udawał greka

Ludzie dzieci kochane, na KR sorcer korzysta z DF dla tarczy nigdy nie miał takiego dmg jak u nas, no ale teraz wychodzi kto potrafi grać sorcem a kto był jedno skillowcem i udawał greka

Tylko, że na KR sorc ma awaka, więc ma inne skille do bicia.

Blader był klasą pokazową, która jako pierwsza dostała po d*pie - czyli wprowadzono u nas bladera już z buildu przed awakeningowego. Wiadomo było iż wszystkie klasy zostaną pod to przebudowane. Z tego samego powodu nie mamy jeszcze Ninja/Kuno, bo czekamy na build z KR już przerobionej klasy pod awakeningi.

Trzeba się przemęczyć i tyle. Kiedy sorcki dostaną awakeninga nagle skończy się płacz a zacznie się też płacz inny, bo Ci co odpuścili obecnie sorcke i grają czym innym nie będą mieli ani lvlu ani SP na skille a już nie wspomnę o gearu, który obecnie okropnie ciężko wbić na TRI.

Co do samego bicia, ludzie popłakali chwile a potem zaczęli szukać rozwiązań i jakoś poznajdywali. Dają sobie rade.

Ogólnie mi nerf sorca nie przeszkadza, uwielbiam tę klasę przez swoją mobilność, więc wbijam SP i czekam na awaka ;> Na forum ludzie na początku płakali o dark flame, teraz już chyba nauczyli się grać bez tego, bo coraz mniej postów, że sorcem nie da się grać xD

W tym miesiącu ma być ninja i kuno, więc w końcu zrobie sobie jakiegoś alta, bo żadna klasa oprócz sorca mi się nie podoba :P

Calvex miałem na myśli sorca przed awek.

Ale ten nerf sorca to nie jest czasem bug? Nie widziałem nigdzie w patch notes wzmianki o tak dużym obniżeniu dmg.

  • Damage for Shadow Eruption I ~ IV Skill has been increased

  • Ultimate: damage for Shadow Eruption skill has been increased

  • Fixed the issue where 100% critical hit was applied when using Dark Flame during cool down time.

Dodatkowo komunikacja z gm'ami to tragedia. Na forum olewka totalna, żadnej interakcji z graczami. Czas odpowiedzi na tickety to jakiś smutny żart. Gdy miałem problemy w guild wars 2, to support odpisywał po kilkudziesięciu MINUTACH.

DMG z dark flame ładnie poleciało w dół :) na forum jest masa filmików, tuta jeden z nich



Ostatnio komunikacja z graczami faktycznie coś kuleje. Nawet nie wiedzieli kiedy Valencia zostanie wprowadzona...
Na początku wszystko fajnie wyglądało, ale teraz taki Jouska rzadko kiedy na forum komukolwiek odpisuje. Może za dużo mieli przy Valencii i teraz wezmą się w garść :P

To, że dmg poleciał na łeb na szyję to ja wiem, bo sam gram sorcem. Szkoda tylko, że dziś, czyli już 3 tygodnie od patcha, żaden z developerów nie wypowiedział się na jego temat. Nie wiemy, czy jest to zmiana zamierzona, czy, tak jak większość graczy z oficjalnego forum uważa - jest to bug. Jeśli to drugie, to dlaczego do cholery, nie zostało to poprawione przez 3 tygodnie?!

Właśnie tu by trzeba zapytać ruskich graczy, bo u nich ten patch wszedł 1 czerwca, a u nas 17 czerwca, więc w sumie oni mają gorzej :D


Ewentualnie trzeba by poczytać ruski patch notes, ale z tego co mi wiadomo,to u nich tego jeszcze nie naprawili. DFsłuży głównie jako tarcza :D

To, że dmg poleciał na łeb na szyję to ja wiem, bo sam gram sorcem. Szkoda tylko, że dziś, czyli już 3 tygodnie od patcha, żaden z developerów nie wypowiedział się na jego temat. Nie wiemy, czy jest to zmiana zamierzona, czy, tak jak większość graczy z oficjalnego forum uważa - jest to bug. Jeśli to drugie, to dlaczego do cholery, nie zostało to poprawione przez 3 tygodnie?!

Jest ogólna odpowiedz dlaczego są zmiany w klasach i ku czemu one służą... napisali to zaraz po patchu z 17 czerwca.

Ów dmg nie jest bugiem, inaczej już dawno byłoby to potwierdzone i ogłoszone. Sorc teraz już nie jest One-Button-Spammer tylko musi się napracować i zacząć używać innych skilli. Awakening zmienia u niego dużo, bo dodaje dmg w innej formie, gdyby reszta skilli pozostała w takiej formie jak przed 17 byłaby to klasa OP. Niestety pech chce, że u nas te wszystkie zmiany wchodzą dużo wcześniej niż awakeningi więc czuć tą dużą różnicę, w szczególności gdy sorcki zasmakowały tego "powera" i bycia wręcz OP na spotach. Bladerzy tego nie odczuli ale był wielki niesmak po tym co czytało się na KR, co widziało się na KR i po tym jak kupa osób policzyła swoje AP a tu zonk postacie wprowadzono wraz ze zmianami pod awakeningi które poprawiała strona koreańska a nie nasza, te zmiany to nie były zmiany pod nas.

Teraz trzeba tylko czekać na awakeningi, zbroić gear, zbierać SP i lvl. Wojny są ciągle w fazie testów bo kupa ważnych bugów się wkradła więc takiego mocnego pvp nie ma.

Jest ogólna odpowiedz dlaczego są zmiany w klasach i ku czemu one służą... napisali to zaraz po patchu z 17 czerwca.

Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi, o której piszesz. I chyba nie tylko ja, biorąc pod uwagę tematy jakie pojawiają się w temacie sorca.

który realm był najbardziej dla casuali?

Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi, o której piszesz. I chyba nie tylko ja, biorąc pod uwagę tematy jakie pojawiają się w temacie sorca. 

Can you develop a bit regarding the changes coming for every classes
Class Balance was carefully adjusted based on actual in game data of NONE Awakenings. We made much more of our effort to balance these None Awakening Classes since this is the essential stage that leads every user to the next level; The Awakenings.

Every each adjustment is relied on individuality of all classes and the relativeness in the goal of power equality. Some classes got buffs for combats while the others got buffs for convenience.

It may not be satisfying, but we are constantly making extra effort and always trying our best to keep the balance even. We are aware of how important this issue is and how difficult to reach this goal. Please continue observing how our effort is working out.

http://forum.blackdesertonline.com/index.php?/topic/93717-devs-team-communication-regarding-patch-1706/

No to kiepsko, trzeba się męczyć.