Komputer do gier

Szukam kompa do gier i znalazłem ten. Nie wiem, czy będzie, więc się pytam. Gry, w jakie będę chciał grać to cs go, assassin creed, bf3.

typ procesora: AMD APU
chipset płyty głównej: AMD A88X
pojemność dysku twardego 1: 1000 GB
napęd optyczny: DVD+/-RW
karta graficzna: Radeon R7 240 2gb
system operacyjny: Windows 10 Home

Ram 12gb

HDD 1terabajt

W razie czego piszcie, co mam dodać o opisu, bo się na tym nieznam. Z góry dzięki

Ten komputer to totalna padaka, łapak dla ludzi którzy się nie znają. Podaj jaki masz budżet i się coś złoży.

2200zł. Ale czy na kompie mógłbym grać w gry wyżej wymienione? A i chciałbym kupić gotowca, nie znam się na samodzielnym składaniu.

O ile CS GO odpalisz na nokii 3310 to reszta tych gier na tej konfiguracji bedzie sie dławić. Nie wiem o ktorej czesci assassin creed mowisz, ale jak o najnowszej to 2200 to za malo by grac w ta gre.

A polecicie coś za tą cenę?

Wejdz na morele.pl i masz zestawy za 2 tysiaki. Wiec cos wybierzesz.

No ale poradź coś xD

Swoją drogą, 32bit czy 64bit?

Jezeli o windowsa chdzi oczywiscie 64bit.

Komputer dla graczy Morele Super Efficient G1600

Będzie o ten?

Czy ten Komputer dla graczy Morele SKY G2000

A w ktora czesc assassina chcesz grac?

Ac 2 napewno, może 3 i black flag

Ja mam złom i Assasin black flag smiga na prawie ultra wiec powinno isc na lajcie.

Zauważyłem, że żaden nie ma systemu operayjnego :(

Jeżeli czas Cię nie nagli z kupnem komputera, to radziłbym się wstrzymać z miesiąc, no góra 2 miesiące, bo odbędą się premiery kart graficznych co zachwieje trochę cenami i starsze modele będą ciut tańsze, więc będziesz mógł za tę samą cenę nabyć coś lepszego.

Oryginalny klucz windowsa teraz mozesz kupic za 80 zł.

Pawcio, gdzie?

Oryginalny klucz windowsa teraz mozesz kupic za 80 zł.

Tylko system i tak będzie piracki, nawet gdy się aktywuje.

Szukam kompa do gier i znalazłem ten. Nie wiem, czy będzie, więc się pytam. Gry, w jakie będę chciał grać to cs go, assassin creed, bf3.