DC Universe Online - 4 pytania

Witam.

Cztery szybkie i krótkie pytania odnośnie w tytule wymienionej gry:

1. Warto obecnie zagrać?

2. Jak z populacją?

3. Które dodatki są "must have"?

4. Idzie solo wbić max lvl jeżeli będę miał taką ochotę?

1.Warto sam gram od 6 miesięcy. Ludzie z mojej ligi(klanu) w większości od 2 lat

2.Na EU jest spoko da się grać tylko czasem trzeba dłużej czekać szczególnie przy biciu lvl jak już nabijesz max lvl to dalsze alerty,raidy i duo szybko znajduje do nich graczy.

Zato serwer US tam to jest mnóstwo ludzi oczywiście z całego świata. Tam zawsze serwery są pełne na EU rzadko się to zdarza

3.Najlepiej wykupić tak zwanego "Membership" coś w stylu premium wtedy masz wszystkie dodatki i bonusy wliczone 15$/miech (na więcej miechów weźniesz mniej kosztuje). Jeżeli nie chcesz kupować premium to sprawdź, które dodatki dają ci kolejne tiery być mógł wbić max cr(o cr niżej)

4.Max lvl wbijesz dość szybko (max to 30) potem bijesz tak zwany CR a by go wbić na max to musisz mieć dodatki

Ogólnie polecam najpierw wbić max lvl i trochę pograć. Dopiero potem podjąć decyzje czy gra ci się podoba i czy chcesz grać. Zapytasz teraz pewnie dlaczego tak a nie odrazu płacić. Odpowiem ci tak miałem w lidze wielokrotne przypadki, które mówiły jak im się gra podoba itd. po 2 tygodniu przestawali grać bo tak.

Jak stwierdzisz że bd grał to polecam poszukać ligii do lepszej zabawy :)