PCet głównie do gier - 3000 zł

Witam,

Jako iż jestem totalnym amatorem, jeśli chodzi o składanie własnego sprzętu, a składanie bez znajomości lub kupowanie gotowych zestawów to trochę jak kupić kota w worku po usłyszeniu dobrej reklamy :) To chciałbym poprosić Was o pomoc w złożeniu skrzynki, która ma w główniej mierze służyć do gier, ale nie ukrywam, że chciałbym też używać do analizy danych laboratoryjnych :lol:

Mój budżet to okolice 3000 zł :)

Z gier jakie mam obecnie na myśli to raczej największe wymogi będzie miał BDO - na ustawieniach wysokich lub lepiej :D

Poza nim raczej w głowie bym miał GW2 i inne poprzednie gierki, które na moim starociu laptopie ledwie chodzą lub nawet nie :)

W razie jakichkolwiek pytań służę do dyspozycji.

cena ma zawierać windowsa?

Nie jest to konieczne :) może być i bez :)

https://www.morele.net/komputer-dla-graczy-morele-sky-g3000-707109/

no to pyk. chociaż bym zminił tego GF 960 na R9 380(jest po prostu wydajniejszy)

Dzięki Wielkie za pomoc :) Zaczekam jeszcze troszkę na opinie innych osób :) Odnośnie zamiany kart to ta karta będzie kompatybilna z tą płytą główną jak rozumiem? Wezmę to pod uwagę jakbym się na ten zestaw zdecydował :)

https://www.morele.net/komputer-dla-graczy-morele-sky-g3000-707109/

 

no to pyk. chociaż bym zminił tego GF 960 na R9 380(jest po prostu wydajniejszy)

Nie opłaca się kupować gotowych zestawów bo przepłacasz, a często jeszcze po wymianie czegoś tracisz gwarancję na wszystko.

toż to zestaw zrobiony przez morele. I to bardzo dobry jak za tą cenę. Złóż taki sam zestaw na tej stronie wyjdzie ci identyczna cena.

To już nie wiem czy ufać zestawom z morele czy już nie? Bo jako laik opieram się na Waszych sugestiach :)

Spokojnie mozesz wybrac komputer z serwisu morele.net. dobre zestawy za dobra cene i z montazem. Polecam szczerze