Parę pytań przed kupnem/odnośnie kupna

A więc jak w tytule, gram od kliku lat, najdłużej grałem w klasyka Tibie, później było GW2, Archlord a na samyk końcu przeniosłem się na gry MOBA.
Tak już zostało od paru lat siekam sobię w LoL'a lecz przyszła mi chrapka na jakiegoś MMORPG ze względu że bardzo długo grałem w SKYRIM, uważam że ESO jest to wspaniały wybór. Przed kupnem jednak mam parę pytań:

- Jak wygląda tam End game i czy taki w ogóle jest
- Są klasy postaci czy jak w SKYRIM rozwiajmy wszystko sami pod broń itp.
- Polecacie kupno gry ?:)

- i ostatnie dotyczące kupna: czy jest możliwość kupienia gry poprzez PaySafeCard( dokładnie w EURO ) jakoś błyszkawicznie i pewnie?

gowno nie kupuj :v

Saionix gówno? Ile pograłeś? 10 minut? Widzę kolejny ambitny gracz co atencji szuka, wracaj do szkoły dzieciaczku :).

End game wygląda w ten sposób:

- Są triale, czyli dungi na 12 osób

- 2 areny jedna solo druga na 4 osoby

- Oczywiście solidny content PvP z oblężeniami zamków i miast

- standardowe dungeony dla 4 osób

- tona questów

- content DLC

Są 4 klasy postaci Dragon Knight, Nightblade, Templar oraz Sorcerer, aczkolwiek przy rozwoju postaci masz dość wolną rękę, bo możesz grać pod magickę lub staminę, a buildów tyle ilu graczy.

Co do zakupu to polecam G2A, ale nie wiem czy tam jest honorowana płatność Pay Safe Card, mimo to polecam, bo tam najtaniej również zalecam zakup z Explorer's Packiem, bo będziesz miał dowolność w wyborze rasy i sojuszy, gdyż rasy są przypisane do stronnictw.

Powiem szczerze, że gram 1,5 roku i naprawdę człowiek się nie nudzi, bo sam rozwój postaci zajmuję sporo czasu, a i content z podstawki jest obszerny, który śmiało starczy na dłuższy okres czasu wszystko zależy od Twojego tempa gry, ale sądzę, że TESO na ten moment nie ma solidnej konkurencji tak więc polecam ;)