Telewizor do 3K

Szukam telewizora, jednak wciąż napotykam na swojej drodze nowe problemy. Zależy mi na w miarę dużym rozmiarze, tak między 45 a 50 calami. Przy takiej wielkości prawdopodobnie dobrze byłoby zobaczyć również UHD, chociaż nie mam z tym doświadczenia. Ma ktoś z was może telewizor o podobnej wielkości lub nawet większy z regularnym Full HD i jest w stanie powiedzieć jak wrażenia z użytkowania?

Telewizorów, które spełniają moje powyższe wymagania jest naprawdę sporo, jednak nadal pozostaje kilka kwestii, których nie mogę jednoznacznie rozwiązać. Po pierwsze złącza HDMI i DisplayPort. Z tego co wyczytałem, to lepiej byłoby pewnie zainwestować w TV z DP. Problem polega na tym, że takie telewizory to chyba rzadkość, bo żaden ze sprawdzanych przeze mnie dotychczas modeli tego standardu nie posiadał. Mało tego, szukanie go na stronach sklepów jest po prostu męczące, bo filtrów które umożliwiałyby znalezienie DisplayPortu po prostu nie ma. Zamiennikiem tego standardu może być oczywiście również HDMI w wersji drugiej, jednak tutaj znowu - jak telewizor spełniający ten standard znaleźć, skoro absolutnie nigdzie informacja o wersji złącza nie jest publikowana. Być może ktoś z was miał podobny problem lub dokonał zakupu tego typu, czy też po prostu zna się na tyle, by mnie na coś dobrego naprowadzić?

Budżet maksymalny, to 3000, chociaż wolałbym się zamknąć w 2500 - po prostu dobrze byłoby mieć telewizor, ale nie jest to znowu taki najwyższy priorytet.

Przeznaczenie: głównie netflix, inne filmy i seriale, czasami regularna TV. Oprócz tego dobrze byłoby mieć opcję w coś zagrać, chociaż biorąc pod uwagę sprzęt (stacjonarka z GTX970 na pokładzie) będę mógł na razie pomyśleć jedynie o Fifie, ale dobre i to. Jeżeli podrasuję PCta to fajnie byłoby też unieść w 60FPSach jakieś bijatyki, Mortal Kombat i inne tego typu gry, w które fajnie gra się po prostu na kanapie w salonie, a niekoniecznie przy biurku.