WoW poczatek przygody

Witam serdecznie. Od dluzszego czasu korcilo mnie przetestowac wowa a teraz mam ku temu idealna okazje (promocja z filmem warcraft). Jesli chodzi o WoWa jestem totalnie zielony wiec chcialbym poprosic o kilka porad.

1. jaki serwer polecacie? Fajnie gdyby byl balans miedzy frakcjami a nie dominacja ktorejs ze stron. Miloby bylo rowniez gdyby znalaz sie ktos kto wprowadzi mnie w swiat gry i pomoze przyswoic podstawowe rzeczy. Dodam ze wszelkiej masci streamerzy i ich fani mi nie przeszkadzaja.

2. Jaka klasa jest najlepsza? Dobra to byl zart :P Sa jakies spece ktore sa na chwile obecna niegrywalne? Mam taki dziwny fetysz ze nie lubie grac tym co jest OP lub bardzo popularne i zeby nie bylo pozniej ze nikt mnie nie wezmie do pt/raidu bo gram niegrywalnym buildem :P

3. Czy bez Legionu mozna swobodnie zarobic na token? Raz czy dwa razy moglbym abonament dokupic ale pozniej wolalbym juz wyciagac oplaty z golda, a dodatek prawdopodobnie dokupie ale to zalezy od kilku rzeczy a mianowicie czy dam dade wyrobic na token, wow mi sie nie znudzi oraz czy przypadkiem nie ruszy cos w sprawie diablo 3 na blizzconie.

WoWa planuje zakupic wraz z filmem w przeciagu tygodnia a legion najwczesnien w polowie listopada (o ile zakupie). Do tego czasu licze na wasze porady :) Pozdrawiam.

1. Zacząłem grać na Defias Brotherhood - polecam szczerze. Znajdziesz paru Polaków jeśli musisz, jest popularny pośród streamerów, ale najważniejsze... jest balans między frakcjami.

2. Może warlock albo priest? Mocno zbalansowane klasy, ale nie są OP.

3. Raczej tak, ale nie oczekuj mega fun'u i super rozrywki.

Proponuję jak kolega wyżej napisał, serwer Defias Brotherhood, stosunek ally/horda to praktycznie 50/50. jest to serwer PVP na którym znajdziesz polaków w obu frakcjach