Blath wita

Podejrzewam, że jestem troszkę starsza od Was, ale mimo to spróbuję jakoś się tu zadomowić.

Mam prawie 30 lat i przez zdecydowaną większość swojego życia nie interesowałam się grami MMO, ograniczając się głównie do gier single-player (Wiedźmin, Baldur's Gate, Mount & Blade itp.), ale kiedy złapałam bakcyla, nic już nie mogło mnie powstrzymać i obecnie pracuję w branży gamingowej. Teraz szukam MMO dla siebie - jestem osobą mocno stałą w uczuciach, więc zależy mi na graniu w jeden, maksymalnie dwa tytuły. Nie gonię za nowinkami i omija mnie hype na większość tytułów; czekam obecnie chyba tylko na Age of Wushu 2. Lubię również od czasu do czasu rozegrać parę meczów w SMITE.

Gry nie są jednak jedyną moją pasją. Lubię też czytać książki (w zasadzie każde poza kryminałami i romansami paranormalnymi) i od czasu do czasu obejrzeć jakieś anime, szczególnie te utrzymane w klimacie starego cyberpunka (Akira, Ghost In The Shell itp.). Uwielbiam też muzykę The Gazette i Alice Nine, i azjatycką kuchnię. Jednak pomimo zamiłowania do wielu azjatyckich rzeczy, jestem patriotką i bardzo cieszę się, że było mi dane przyjść na świat jako obywatelka kraju o tak bogatej i pięknej historii.

Miło mi Was poznać.

Witam na forum :)

Na gry MMO nigdy nie jest za późno.

Witamy:)

Witam i u mnie już masz minusa za wypowiedź o NWO - które inspirowało się DnD, nie NWN i NWN to nie jest żaden pierwowzór.... W skrócie - nie znajomość tematu.

Ale spokojnie - świetnie się zaaklimatyzujesz tutaj. Bo większość robi podobnie :)

Dodatkowo - mówisz, że lubisz czytać książki... a nic z Forgotten Realms się nie czytało, co? Przykre jest tylko, że potem mamy kwiatki pokroju opinii NWO czy że "sapkowski żeruje na popularności gier" :P