Elysium WoW [Polanie] szuka nowych graczy

Witam. Gildia Polanie poszukuje graczy chętnych do wspólnego grania na Elysium WoW, kiedy powstanie nowy serwer, świeży PVP, po stronie Horde Obecnie jest nas dwójka, ja oraz Deadric. Oferujemy wspólne expienie i questowanie, discord/ts3, dungeony, a przy odpowiedniej ilości ludzi raidy. Nie wymagamy 18lat, lecz wymagamy dojrzałości i zachowania. Nie musisz być ekspretem WoW'a, ponieważ można nauczyć się w locie :)

Piszę się na to bo sam chce zacząć grać na nowo na nostalriusie. W jakich godzinach preferujecie granie i kogo potrzebujecie do CP (chciałem zacząć grać hunterem)?

Złodzieje blizzard powinien wam takie kary d... żebyście wy i wasze potomstwo spłacali za granie na piratach.

W sumie mogę spróbować, jestem bardzo zielony w WoWie :D i też nie wiem jak będzie z grą, gdyż mam problemy z netem, często przerywa w mobach, ale w mmorpgach normalnych nie powinno być problemu :D

Złodzieje blizzard powinien wam takie kary d... żebyście wy i wasze potomstwo spłacali za granie na piratach.

Fangirl detected.

Ja chętnie pogram, tylko mam nadzieje że do endgame wszyscy wytrzymają :D

Złodzieje blizzard powinien wam takie kary d... żebyście wy i wasze potomstwo spłacali za granie na piratach.

Polecam poprosić Blizzard o legacy serwery :) Jakoś twórcy Everquesta nie mają z tym problemów i są aż cztery różne legacy płatne :) Także kij Ci w oko :)

No to mamy już parę osób :) Klasa bez różnicy, gramy dla funu i wspólnej przygody, można grać specami bez względu czy są pro czy nie :)

@witeks44 No to zapraszam :)

To jest Vanilla?

Zgadza się, vanilla 1.12 blizzlike od m.in. Nostalriusa. Nie ma jeszcze daty otwarcia, pewnie końcówka grudnia bądź styczeń. Dodam, że serwer będzie progresywny z dodatkiem TBC w przyszłości, także może być jedna z ostatnich okazji aby pograć przy tak dużym zainteresowaniu. Dlatego też polecam i zapraszam ;)

A nie lepiej poczekać na dodatki niż grać na vanilla? Co o tym myślicie?