- black desert online -

Cześć, może ktoś jest dość aktywny obecnie, posiada mikrofon oraz ową grę;

Uściślając, jestem laikiem w bdo, więc jeżeli ktoś jest zainteresowany rozgrywką to zapraszam do znajomych na steam

Nie mam tutaj jakichś wymogów, wystarczy, że masz myszkę, klawiaturę, mikrofon, grę i o, jak się by parę osób zgłosiło to się coś uskrobie jakąś ekipę.

@ref

BDO nastawione jest na pvp, małą ilością osób nic nie wskórasz :( Musisz mieć gildie brać udział w nodach aby czerpać zyski z pvp.

W gildii znajdziesz pomoc, informacje co i jak robić od ludzi z doświadczeniem.

W czasie pve powiązanie między klasami jest b. małe a czasem lepiej jest expic solo.

PW jak cos :)

Po co CI ktos jak pve w tej grze robi sie solo?

Do pvp potrzebujesz wys lv gear I duza gildie - czytaj jeszcze daleko.

To ze czesc graczy uwielbia granie samemu i mowienie do samych siebie to nie znaczy ze kazdy taki jest dodatkowo gildia nie zawsze mimo zapewnien ze, jasne jest na pewno ktos kim bedziesz mogl/a grac gdzie okazuje sie ze jest calkiem inaczej. Wiec jak on szuka a ja np tez i sie dogadamy w tej sprawie to raczej wasze wypowiedzi sa zbedne. dla osob mniej rozumnych nie chcesz grac wspolnie to sie nie wypowiadaj

Po co CI ktos jak pve w tej grze robi sie solo?

 

Do pvp potrzebujesz wys lv gear I duza gildie - czytaj jeszcze daleko.

a jaki sens ma ten post?