Guild Wars
Płatne (P2P/B2P) RPG Przygodowe

Guildwars

Tyria, kraina odwiecznych walk między dobrymi, a złymi.

Na trzech kontynentach, waleczni wojowie i mądrzy magowie walczą za dobrą sprawę lub za swoje własne cele. Mieszkańcy Kintaju, Elony i Kryty, zdobywają uznanie, reputację lub wypracowują sobie tytuły. Jedny są kartografami inni obrońcami ziem należących do ich przodków, a jeszcze inni Agentami Hebanowej Awangardy, Pogromcami Bestii lub Kopaczami w głębiach krasnoludzkich kopalń.

GW to prawdopodobnie jedna z najlepszych gier RPG w historii i najlepsza instancjonowana gra MMOcRPG. Brzmi głupio ? Jak reklama ? Powiem tyle, zakochałem się w tej grze po pierwszych dwudziestu minutach grania i kocham tą grę pełnią serca od dwóch lat. Ta gra to arcydzieło, czysta poezja, lody waniliowe z orzechami włoskimi polane toffi, wśród gier MMO.

Aby zagrać w Guild Wars, potrzebujemy

- 60zł

- Wizyta w empiku

- Średniej klasy komputer

- Jedna z kampani: Properthies, Factions lub Nightfall

Po spełnieniu wymogów, powiadomcie rodzinę o czasowym nolife'ie bo od GW nie oderwiecie się przez dobre kilka tygodni.

W grze znajdziemy klasy:

Wojownik - Tradycyjny tank, z mieczem i tarczą, toporem i tarczą lub młotem dwuręcznym.

Łowca - Gość z łukiem, może oswajać zwierzątka itd.

Mnich - Leczy, różdżka lub kostur, tradycja

Nekromanta - Muszę tłumaczyć ? Mag, może leczyć przy użyciu świeżych zwłok i przywoływać sobie miniony.

Mesmer - Iluzjonista, osłabia przeciwnika i rzuca czary z serii "zadaje tyle i tyle obrażeń, jeśli..."

Elementalista - Sorcerer, jak kto woli Mag, tradycja kule ognia, tarcze z ziemii itd.

Profesje dodatkowe(Dostępne jeżeli posiadasz którąś z kampanii oprócz Properthies)

Factions:

Rytualista - Mag przyzywający różne duchy, które zależnie od rodzaju buffują lub zadają obrażenia, może również używać czarów leczących, zadających obrażenia lub wykradających życie.

Zabójca - Asasyn, dwa sztylety niska wytrzymałość, mało MP ale strasznie szybki. Klasyka.

Nightfall

Derwisz - Połączenie woja i zabójcy, czyt. koleś z kosą, ma dużo HP, sporo MP i jest dosyć szybki, może się leczyć i nakładać buffy, bardzo samowystarczalny.

Patron - Rzuca włóczniami, nakłada buffy i unbuffy, całkiem niezły ale tylko jak ma drużynę.

Gameplay:

Tak więc, w GW PVP jest dostępne po stworzeniu specjalnej do tego postaci, która ekwipunek może ustawić sobie jaki chce, a umiejętności kupuje za pkt. uznania i od razu ma maksymalny, 20lvl.

Gra polega na działaniu w kooperacji, zazwyczaj używamy do tego najemników, lub jeżeli mamy wykupiony dostęp do NF lub dodatku, możemy biegać z bohaterami, którzy zawsze są tam gdzie my się akurat znajdujemy. I tutaj tkwi Toffifee - otóż bohaterowie i najemnicy mogą nas leczyć, wskrzeszać itd. ile wlezie ale jeżeli wszyscy padną, lądują przy kapliczce lub podczas misji - w mieście.

Graczy spotykamy tylko w mieście, poza nim spotykamy tylko członków naszej drużyny.

Co do gildii - łączą się one w sojusze i mogą wybrać stronę - Kurzikowie lub luksoni i razem walczyć o panowanie nad miastami itd.

 Plusy:

+ Ah... ta muzyka

+ Piękna grafika

+ Grywalność

+ Brak wszelakiego rodzaju item shopu lub opłat abonamentowych

+ Duży nacisk na grę w drużynach.

+ Tyleeeeeee raidów i questów.

Minusy:

- Brak możliwości skakania.

- 20poz. max.

- Nic więcej na tą grę nie mam.

 

Morgan Krwiopijca, Przyczajony Agent

  

Komentarze 113
Wyszukaj gry MMO Ico arrow down
Ankieta Ico arrow down

W większości granych przeze mnie MMORPG-ów,