Rzut okiem na instancje w Age of Wulin i pre-register


około 4 lata temu
3245

Age of Wulin, czy jak kto woli - Age of Wushu to jedna z bardziej oczekiwanych premier tego roku. Powiecie "Ot, chińszczyzna". Jednak jest to chińszczyzna w niebanalnej oprawie, zarówno graficznej, jak i gameplayowej.

A jako, że wersja chińska wkroczyła właśnie w fazę zamkniętych testów więc możemy oczekiwać ożywczego przypływu dobrej jakości materiału.

Dzisiaj do przeglądu krótkie podsumowanie i galeria niestety coraz popularniejszego rozwiązania w MMORPG - instancji. Ja osobiście jestem zwolennikiem world bossów i otwartego pvp, jak to ma miejsce w Lineage'u. Ach te walki o spoty, ach te kampienie! No dobra, dobra, już wracam do tematu.

W Age of Wulin mamy jakoby dwa typy instancji.

 - Pierwsze wymagają do wejścia odpowiedniego postępu w wątku fabularnym i go kontynuują. Takich mamy jak na razie trzy. Aby ukończyć takiego dungeona nie wystarczy powybijać mobów i bossa. Wiążą się one za to z różnego rodzaju zadaniami do wykonania.

 - Zgadniecie, czego wymaga drugi rodzaj? Ależ oczywiście! Wybijania mobów i bossa. Gwoli ścisłości - samego bossa, ale jeżeli pozamiatamy ściółkę odpowiednią ilością przeciwników - dostaniemy lepsze nagrody.

Naszym europejskim wydawcą zostały gZiemniaczki, a na ich stronie pojawił się tajemniczy przycisk "Pre-register". Ja zaryzykuję i naciskam.

"Pffft, mór by te skośnookie karzełki. A my co, gorsze chłopy są?! Pateriotyzmu trochu!"

  • Galeria - Rzut okiem na instancje w Age of Wulin i pre-register [0]
  • Galeria - Rzut okiem na instancje w Age of Wulin i pre-register [1]
  • Galeria - Rzut okiem na instancje w Age of Wulin i pre-register [2]
  • Galeria - Rzut okiem na instancje w Age of Wulin i pre-register [3]
Komentarze 9
Ankieta Ico arrow down

AeriaGames zostanie wydawcą Bless, a GameForge wydawcą Soul Worker. Czy zmienia to wasze plany co do tych gier?