Last Epoch jak New World. Gracze kopiowali złoto i dorobili się grubych miliardów

Dodany przez guru 26 dni temu
51 6169
Last Epoch jak New World. Gracze kopiowali złoto i dorobili się grubych miliardów

Wszyscy chyba pamiętają, co działo się w New World zaraz po premierze. Przez “dziurawość” i awaryjność kodu, gierkę nawiedziała plaga exploitów pozwalająca np. Kopiować golda, przedmioty lub inne materiały.

Niestety coś podobnego – na początku tego tygodnia – wydarzyło się w Last Epoch, gdzie ujawniono groźnego buga z powielaniem złota.

Dzięki temu pewna liczba graczy (nie wiadomo, ilu ich dokładnie było) dorobiła się w krótkim czasie miliardów złota, co oczywiście wywarło duży (negatywny) skutek na gospodarkę gry.

Ze względu na ogromną ilość wygenerowanego złota, gracze nie mogli tego przechowywać na jednej postaci (istnieje limit). Obeszli to ograniczenie poprzez wystawianie przedmiotów na rynek i kupowanie ich inną postacią – takie transakcje miały specjalne końcówki np. 59, aby exploiter wiedział, co kupować.

Na szczęście Eleventh Hour Games szybko dowiedziało się o sprawie i w 24 godziny od ujawnienia exploitu, wdrożyło odpowiedniego hotfixa.

Poinformowano również o zidentyfikowaniu oraz ukaraniu kont exploiterów, równocześnie wdrożono pierwsze ruchy, aby uzdrowić gospodarkę Last Epoch.

Pełny komunikat TUTAJ.

W odpowiedzi na exploit dotyczący złota sprawdziliśmy aktywność związaną ze złotem na poziomie konta, identyfikując i blokując te konta, które brały udział w nielegalnym generowaniu złota. Nie chcemy za dużo mówić o tym, jak to zostało wyśledzone, ponieważ mogłoby to jedynie pomóc w dostarczeniu informacji o złych podmiotach, aby uniknąć wykrycia.

esteśmy świadomi inflacji, która miała miejsce w Gildii Kupców i omawiamy metody ponownego deflacji gospodarki. Oczekujemy, że usunięcie dużej części tego złota poprzez zakazy zarówno dla tych, którzy wykorzystali błąd związany ze złotem, jak i kont związanych z RMT, będzie całkiem pomocne, chociaż omawiamy również dodatkowe działania.

Chcemy mieć pewność, że nie tylko reagujemy na exploity, ale zamiast tego pracujemy nad proaktywnymi środkami, aby przede wszystkim zapobiegać exploitom.


51 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube