Path of Exile jest z nami od trzech lat. Dziękujemy!
Bardzo emocjonalny wpis Chrisa Wilsona (pomysłodawcy, szefa i twarzy Path of Exile) z okazji trzeciej rocznicy gry!
Trzy lata temu, 23 października 2013 roku, Path of Exile opuścił bętę i oficjalnie wystartował. Od tego momentu wprowadziliśmy pięć dodatków, 14 lig i niepoliczalną ilość mniejszych updateów. Path of Exile został przetłumaczony na portugalski, tajski, rosyjski i chiński. Przez te lata, nasza firma powiększyła się z 22 do 88 pracowników. Dzisiejszy news będzie podziekowaniem dla wszystkich, którzy stworzyli i cały czas tworzą Path of Exile.
Dziękuję naszemy zespołowi producentów. Poświęcili oni swoje dusze, aby stworzyć Świat Wraeclast. To zespoł wielce utalentowanych ludzi.
Dziękuję działowi Supportu. To oni sprawiają, że nasi klienci są zadowoleni.
Dziękuję administracji serwerów, która zapewnia wsparcie techniczne całemu Path of Exile.
Dziękuję również naszemu community teamowi i tłumaczom, którzy dostarczają newsy i videomateriały przetłumaczone na trzy języki. I to dzien w dzień.
Dziękuję naszym partnerom: Steam, Garena i Tencent, dzięki którym Path of Exile wypłynął na szerokie wody. Bez nich nie dotarlibyśmy do takiej liczby graczy jak to jest w tym momencie.
Dziękuję naszym przyjaciołom z branżowych mediów, którzy pomagają przy zapowiedzi dodatków.
Dziękuję naszej społęczności graczy. Stworzyliście ogromny i wspierający się światek, pomocny nowym graczom… i krytykujący (gdy potrzeba) nasze poczynania. Miło zobaczyć tak oddanych i tak entuzjastycznie nastawionych ludzi.
Dziękuję naszym Supporterom. Ich mniejsza i większa pomoc zapewnia nam dodatkowe przychody i motywację.
Dziękuję naszym najaktywniejszym użytkownikom, streamerom, YouTuberom. Wasza praca jest wspaniała.
Wreszcie dziękuję wam. Dziękuję, że doceniacie i cieszycie się naszą grą. Niedługo podzielimy się z wami kolejnymi zapowiedziami, nad czym właśnie obecnie pracujemy.
Nie, to my dziękujemy!
Dziękujemy za dostarczenie nam wspaniałej gry, wspaniałego hack’n’slasha, który bije na głowę większe i bardziej znane marki. Dziękujemy za sprawiedliwy model Free2Play, który w żaden sposób nie narusza balansu gry i który nie wymaga od nas żadnych dodatkowych opłat. Dziękujemy za wspaniałą i dorosłą społeczność graczy, bez gimbusów i małolatów. Dziękujemy za częste aktualizacje i słuchanie swojej społeczności. Dziękujemy za obecny poziom trudności. Dziękujemy za usunięcie desynca. Dziękujemy za Drzewko Skilli. Dziękujemy…
Można by tak dziękować cały dzień. Najlepiej będzie jednak zagrać i wypróbować Path of Exile na własnej skórze. Zapraszam TUTAJ.