Problematyczna premiera Dragonflight. Gracze nie mogli się dostać nowy kontynent

Dodany przez guru ponad rok temu
23 4115
Problematyczna premiera Dragonflight. Gracze nie mogli się dostać nowy kontynent

Shadowlands był jaki był, ale jego premiera była idyllą w porównaniu do tego, co zobaczyliśmy dziś w nocy.

World of Warcraft: Dragonflight wystartował z dużymi kłopotami. Część osób nie mogła zalogować się do gry, część utknęła na “nieskończonych” ekranach ładowania, część mierzyła się z disconnectami, a inna część z wyskakującymi błędami.

Ale najbardziej kuriozalna sytuacja dotyczyła tego, co działo się bezpośrednio w grze.

Jak pewnie wiecie, aby dostać się na Smocze Wyspy, gracze musieli udać się do portu i złapać łódź (Przymierze) lub sterowiec (Horda), który – przy odpowiednim wprowadzeniu i krótkim cinematiku – zawiózłby ich do nowej lokacji. Problem polegał jednak na tym, że część łodzi… w ogóle nie pojawiła się w portach, zostawiając postacie WoW-a bez możliwości transportu.

(a jeśli już jakaś łódź zacumowała do doku, to gracze ryzykowali błędami “World server is down” i całkowitym wyrzuceniem z World of Warcraft)

Sytuacja była na tyle poważna, że musiał interweniować sam Blizzard. Problem “niepływających” lub zabugowanych łodzi został rozwiązany umieszczeniem portalu, który bezpośrednio teleportował nas na Smocze Wyspy.

***

Z jednej strony mogliśmy się spodziewać niespodziewanych (gra słów) problemów ze stabilnością WoW-a, ale z drugiej nadal można mieć pretensje do Blizzarda, że nie potrafi przygotować swojej gry w taki sposób, aby wszystko przebiegło - chociaż raz - płynnie i nieawaryjnie.


23 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube