W Overwatch'a można już pograć bez "noobów"
Wielce oczekiwany system rankingowy zameldował się dzisiaj w nocy na serwerach Overwatch’a. Co to oznacza? Że rozgrywki staną się teraz poważniejsze, trudniejsze, bardziej teamplay’owe, a „ogarnięci” gracze zostaną odseparowani od „noobów”, którzy brali po 5-6 DPS’ów, co kończyło się zazwyczaj w wiadomy sposób.
O samym trybie Rywalizacji pisałem już tutaj. Zostanie on podzielony na Sezony (pierwszy potrwa do 18 sierpnia), podczas którego zostaniemy nagrodzeni specjalnymi nagrodami: od portretów graczy, graffiti po unikatowe, złote bronie. Po 10 rozegranych meczach, skill każdego graczy zostanie określony tzw. MMR (Match Making Ratio), czyli liczbą od 1 do 100.
Nowy tryb jest dostępny od 25 poziomu.
Przed napisaniem newsa zdążyłem zagrać jednego meczyka i pierwsze wrażenia są jak najbardziej na plus. Wzorowa komunikacja, zero wyzwisk, uzupełniający się nawzajem bohaterowie, no i bardzo intensywna zabawa, która wymaga dużo większej uwagi niż potyczki w Szybkiej Grze.
Więcej przeczytacie TUTAJ.