"W Saga of Lucimia nie będzie minimapy, trackera, ikonek nad NPC'kami i olewania fabuły"

Dodany przez guru prawie 8 lat temu
18 6510
"W Saga of Lucimia nie będzie minimapy, trackera, ikonek nad NPC'kami i olewania fabuły"

Saga of Lucimia miała być hardkorowym, oldschoolowym MMORPG’iem nastawionym prawie wyłącznie na rozgrywkę w Party. Najnowszy wywiad (ten TUTAJ) nie tylko potwierdza wszystkie te doniesienia, ale rzuca światło na mnóstwo nowych elementów: 

W Saga of Lucimia:

  • Nie będzie minimapy
  • "We’re planning on there to be at least 18 – 24 months of gameplay for the average player"
  • Nie będzie trackera ani żadnych „ułatwiaczy” questów
  • Nad NPC’kami nie będą widniały ikonki questów
  • Nie będzie olewania/przewijania tekstu questa i fabuły
  • Questy nie będą dawać expa!
  • Nie będzie żadnych znaków na mapie w stylu „gdzie mamy iść”
  • Nie będzie sytuacji, że level cap wbijemy w kilkadziesiąt godzin
  • Żadnego single-playera i samotnego expienia
  • Nie będzie klas postaci
  • 100% sandbox
  • Planowane są live-eventy, które będą miały realny wpływ na świat gry
  • W razie śmierci, cały nasz ekwipunek zostanie w zwłokach
  • Będzie istniał limit wagowy
  • Nasze mounty będą mogły zginąć… na amen
  • Gra będzie działać na Pay2Play (miesięczny abonament)

Wszytkie pięknie i fajnie, tylko to wszystko, to na razie plany i obietnice. Bo w obecnym stanie (Pre-Alpha) Saga of Lucimia wygląda tak: 

 


18 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube