Dzz

oceń kawałek

5740 postów w tym temacie

Dzz    977

Proste - jedna osoba wstawia link do klipu ( najlepiej youtube) następna ocenia go w skali x/10 i daje własną propozycję.

Prosi się o usuwanie postów nie związanych z tematem oraz zawierających więcej niż jeden link.

Komentujemy utwory. Nie komentujemy gustów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Luqe    3

No no Dzz podoba mi sie :) Preferuje podobne klimaty ale Sonata Artica nie znam :P Moja ocena to 9/10 bo głos wokalisty nie za bardzo mi przypadł ^^ ale reszta jak najbardziej może być gitary co najwazniejsze wymiatają :D

A moją propozycją będzie moja ulubiona piosenka z nowego albumu zespołu Hard Rock'owego Lordi :)

Życze miłego słuchania :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Luqe    3

ehehe dobre :D tylko myślalem że na 0:55 piosenka się konczy i mowie coś nie tak a tutaj break nietypowy ^^ No i podobna sytuacja co u Dzz kolesia głos mi do gustu nie przypadł, więc 9/10 myśle że na tyle zrobiło na mnie wrażenie twoje "Rainig Blood" :)

A ja teraz przejde na coś lżejszego ale nie mniej energicznego ^^ piosenka która nigdy mi sie nie znudzi ;)

http://pl.youtube.com/watch?v=95t6XH2o49M

Życze miłego słuchania :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Cree    56

cholera i weź kabaret za piosenkę oceń, ale nie do końca trafia w moje poczucie humoru więc 6/10

Cover utworu Jacka Kaczmarskiego - Mury w wykonaniu Habakuk'a

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dzz    977

nie moj klimat. troche wkurza mnie ten kawalek jak slucham. 3/10

dawajmy tytul i zespol, zeby uniknac powtarzania awalow. wiadomo, ze kazdy nie bedzie klikal na wsyztskie linki, a tak, to tylko przeczyta wykonawce i tytul i nie da tego samego, co juz bylo

Demons and wizards - My last sunrise

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Cree    56

5/10 głównie za częste zmiany tonu/tempa utworu, za czym nie przepadam.

Antoni Maria Malczewski wiersz "Pieśń druga" oraz Adam Mickiewicz "Stepy Akermańskie" czyli: Eldo - Poezja Śpiewana

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Estas    0

No niewiem . ( ; Armin van Buuren nie jest złe . daje 8/10

A ja zapraszam do przesłuchania muzyki przy której można wpaść w niezły trans . z Filmu Requiem dla snu :

~>Click<~

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.