Szukam MMORPG dla początkującego TANKA

Witajcie wędrowcy ;)

Gatunek: MMORPG 3/2D, F2P/B2P


Sprzęt: i5 4460, gtx 1060 6gb, 8gb ram.


Cechy: .

Tak jak w temacie, szukam gry dla tanka, więc wymagam takiej klasy w grze, nie żadne hybrydy i inne twory, musi być najzwyklejsza trójca święta.

Jako, że jestem początkującym tankiem, fajnie by było gdyby gra była przyjazna dla początkujących tanków.

Powiem tak, jestem graczem głównie WoWa, ale zawsze grałem healem lub dpsem. Próbowałem grać tankiem (DK, DH, Pala, Druid) i niestety gra mi się ciężko. O ile nie mam problemu z mechanikami, to często zbytnio się koncentruje na bossie + 2-3 addami w okół niego, a reszta drużyny jest niszczona przez inne trashe :P W czasie lvlowania szło to bez problemów, normale w sumie też, HCki już były dla mnie trudne, a z LFRa mnie wyrzucili :P

Mój największy problem, to utrzymanie aggro przy dużej ilości mobów.

Dlatego WoWa jako tank sobie odpuszczam i zostanę przy moich klasach leczących.

Ogólnie szukam gry, gdzie tankiem gra się łatwo, gdzie nie ma masy mobów i ogromnych problemów z utrzymaniem aggro, gdzie nie muszę mieć oczu dookoła głowy i ogarnięcia klasy, mechanik i wszystkiego w 100%.

Drugą grą, w której próbowałem tankować to Final Fantasy XIV, było lepiej niż w przypadku WoWa, ale Final mi się po prostu znudził.

Z dodatkowych cech to chciałbym, żeby był auction house, gildie, dungeon finder, duża baza graczy. Fajnie jakby były jakieś addony, czy też sama możliwość konfiguracji UI.

Może to być dungeonówka, questownik czy grindownik. Odpadają jedynie gry z turowym systemem walki.

No i to by było na tyle, nic szczególnego, ale też nie chce ściągać kilkudziesięciu gier pod rząd i testować każdą z osobna, bo nie mam na to chęci, wolę się zapytać was o coś sprawdzonego.

Gry które mi przypadły do gustu to: World of Warcraft, Final Fantasy XIV, Mu Online, Lineage 2 i Ultima Online. W więcej gier nie grałem dłużej niż kilka dni, głównie z tego powodu że mi się nie podobały.