Gry Rpg oraz podobne do gta i isaaca

Witam, ostatnio wypaliłem odnośnie mmo i postanowiłem pograć w gry single player. Niestety nie znam się zbytnio na nich przez cały czas grałem głównie w mmo, a więc zwracam się z prośbą do was o tytuły jakichś dobrych gier RPG, gier podobnych do ukochanego przeze mnie the binding of isaac oraz gier z serii GTA. Grałem już w:

-Gothic

-Wiedźmin

-Skyrim

-Kingdom of Amalur Reckoning

-Sleeping Dogs ( jestem w trakcie grania)

(Tylko tyle pamiętam, jak mi się przypomni to dodam) :)

chyba ci chodzi o sandboxy że sobie biegasz swobodnie po mapie ?

far cry 3 4 primal

cryzis 1 i 2

just cause 2 3

saints row 2 3 4(3 to parodia, 4 parodia parodii z superbohaterami )

prototype

daying light (zombiaki, ale niezły parkur)

borderlands 2

bioshock 1 i 2

z bardziej rpgowych gier z mieczami itd

dragon age

dragons dogma

dark soulsy mają otwarte. poplątane mapy, ale walka jest bardziej taktyczna

risen 2 3 (od tworców gothica)

spell force 2 (starsze, ale warte uwagi z elementami rts )

mount and blade warband florinis mod i masz chyba najlepszy symulator średniowiecza

Tak dokładnie o sandboxy :)

Myślę iż spróbuję ponownie sił w far cry 3 bo grałem tylko chwile.

Słyszałem o poziomie trudności dark souls, nie sądzę żebym sprostał a gra mi się podoba :/

W dragon dogma grałem na japońskiej wersji online i bardzo mi się spodobała i chętnie pogram.

Dzięki wielkie :D

Jak sandboxy to ArmA 3 i różne wariacje modowe... np: Altis Life cos jak GTA + Sims, Czy też masa innych trybów jak igrzyska smierci(zwane tam battle royal) iii wiele wiele innych :). Tylko trzeba miec spoko procesor do tej gry :) Watch Dogs 1 i 2, The Devision(to ci powinno podejsc taki ala RPG i sandbox :) ), Fallout 3 i 4, Gloria Victus(czy jakoś tak).

Słyszałem o poziomie trudności dark souls, nie sądzę żebym sprostał a gra mi się podoba :/

Gra jest prosta (przynajmniej dopóki nie wyznaczysz sobie wyzwań, jak np przechodzenie gry na 1 lvl xD), a więc śmiało.