Cos dla tryharda

Gatunek: no szczerze to obojetne, gram w rpgi i strzelanki od jakis 15 lat a w moby od 6
Sprzęt: powinno pojsc wszystko
Cechy: 1. konieczne rankingi typu ELO/Ligi. Jestem tryhardem z krwi i kosci. Rankingi typu Diablo (czyli kto najwiecej gra wygrywa) odpadaja.

2. zadnego pay to win, mikrotransakcje sa ok (z reszta bez nich dzisiaj juz sie chyba nie obejdzie)

3. moge lvlowac postac albo grac w gre typu overwatch (instalujesz gre, uruchamiasz i od razu jestes w srodku akcji), obojetne... byleby levelowanie postaci nie wymagalo zbyt dlugiego czasu
4. Druzynowa, 1vs1 - obojetne.
Przypadły mi do gustu:

League of legends - gram od 1. sezonu i zwyczajnie mi sie znudzilo po 6 latach

Blade and soul - gralem przez jakis czas, zostala mi zaproponowana wlasnie tutaj na tym forum przed premiera. Nie wciagnela mnie na dlugie lata, ale pozostaje pozytywnie w mojej pamieci

TERA online - nie mam z kim grac, straszny power creep dodanych nowych klas, populacja wydaje sie marna

Counter strike - zawsze bede gral w CS'a po trochu, ale nie interesuje mnie zeby grac "na powaznie", brakuje "tego czegos"

Seria Diablo - Wychowalem sie na Diablo 2, D3 tez czasami pykne z przyjemnoscia, ale jw juz wspomnialem, nie chce grac w gre w ktorej jedynym czynnikiem sukcesu jest granie jak najwiecej

Rozne bijatyki - (MK, Tekken, Dead or alive etc) bardziej casualowo, ale chetnie zagram na powaznie jak sie znajdzie dobra gra


Nie przypadły mi do gustu:

To by byla bardzo dluga lista, ale skroce do tytulow w ktore gralem wiecej niz pare godzin.

Hearoes of the Storm - myslalem ze to bedzie moja nastepna "powazna" gra, ale niestety nie podoba mi sie meta rankingowa - jesli gram w moby to wole grac 1-2 postaciami caly czas, a tutaj co gre trzeba brac postac pod mape i reszte druzyny. Nic w tym zlego ale nie trafia to w moj gust.