Szukam graczy do badania związane z licencjatem

Witajcie forumowicze. Zwracam się do Was z dosyć niecodzienną prośbą. Szukam osób do wspólnej gry, ale na dosyć innych, myślę bardzo ciekawych, jak i korzystnych warunkach. Może więc od samego początku.

Mam na imię Łukasz i jestem studentem III roku filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim i jak to na trzecim roku bywa pisze pracę licencjacką. Temat mojej pracy związany jest z nauką języka angielskiego z wykorzystaniem gier MMORPG. Celem moich badań jest zorganizowanie około 10 osób w wieku 13-18 lat, z którymi co najmniej 2h w tygodniu (bądź częściej, bo byłoby miło) umawiam się na, nazwijmy to sesje, we wspólnie wybranym tytule MMORPG (biorę pod uwagę np. Path of Exile). Podczas takich sesji gramy razem oraz ćwiczymy język angielski czynnie go używając w kontekście danego tytułu przy użyciu któregoś z komunikatorów (TeamSpeak, Discord itd.). Całość powinna trwać ok. 4 tygodnie, może nieco dłużej, zależy jak byśmy się wyrobili. Po wszystkim przygotowuję kwestionariusz, który rozsyłam między uczestników badania i wykorzystuję go później w pracy. Prosiłbym, aby osoby zainteresowane wzięły temat poważnie żeby wszystko mogło przebiec pomyślnie i bez większych komplikacji ;)