Przejściówka d-sub -> dvi-d

Witam,

w marcu kupuję nową kartę graficzną i mam taki problem. posiadam nieco stary monitor LG Flatron W1943SB, który posiada tylko złącze D-sub a kupowany GPU wymaga DVI-D. no i niestety chwilowo mnie nie stać na nowy monitor więc pomyślałem o zainwestowaniu w przejściówkę na te 2-3 miesiące, zanim odłożę na nowy ekran. jako, że jestem w temacie całkiem zielony mam kilka pytań. czy orientujecie się jak to jest z tymi przejściówkami? jak to działa w praktyce, czy występują przy tym jakieś anomalie? i czy się opłaca i jaką wybrać? zrobiłem już mały rekonesans w tym temacie i znalazłem przejściówki w cenach od paru do kilkudziesięciu złoty. widziałem też opinie, że przy niektórych nowszych grach nie bardzo to chce współpracować. także z góry dzięki za każdą pomoc, pozdrawiam :P

Będzie działać we wszystkich grach, nie musisz się martwić. Sam mam 2 manitory LG i Acera nie pierwszej młodości i przez lata nie było żadnych kłopotów. Kup tylko w jakimś w miarę porządnym sklepie a nie najgorszą chińszyznę, i będzie git.

Przecież d-sub to sygnał 100% analogowy, a DVI-D to sygnał 100% cyfrowy. Nie dość, że nie znajdziesz takiej przejściówki to tym bardziej nie ma prawa to działać. Będziesz potrzebował do tego konwertera cyfrowo-analogowego. Wtedy będzie to chulać, ale może to nie do końca dobrze wyglądać. Taki konwerter to koszt 70 złotych minimum przy czym jakbyś nie chciał typowej chińszczyzny to zabulisz więcej.

Ja mam taki konwerter d-sub - > dvi-d w Media Markcie kupiłem za 130 zł (może trochę przepłaciłem). Mam nie nowy monitor a gtx 1060 wymagał tego konwertera. Jednakże nie ma dramatu i wszystko ładnie śmiga, więc nie bój się kupować.

Zamiast wyrzucać pieniądze w błoto na jakieś konwertery poczekaj z zakupem karty graficznej :) ew. kup ją i zamontujesz razem z nowym monitorem