Mój stream LIVE gier na PS4 :) + Nagrody dla nowych osób i stałych bywalców info w opisie :)

Witam,

Chciałbym zaprosić chętnych na mój stream gier z PS4 na youtube :)

Jestem początkującym streamerem od niedawna zacząłem nagrywać swoja rozgrywkę, przez niecały miesiąc udało mi się już uzbierać 193 sub :)!!

Dla każdej nowej osoby na kanale mam kodziki premium :) typu :

Na miesiąc MAJ

-chomikuj

-zalukaj

-ekino

-rapidox

-ipla pakiety premium

Dodam ze stali bywalcy są bardziej nagradzani!! :) a mianowicie

-prawie każda gra na platformę origin (PC) [obecnie rozdane FIFA 17-x5-szt , BF1 x4-szt , MASS EFFECT Andromeda x3-szt] i wieleee innych :) TYLKO DLA STAŁYCH BYWALCÓW !

-prawie każda gra na platformę uplay (PC) -miesiąc maj (zakończona) wznawiamy w czerwcu

Zapraszam zainteresowanych do kanału https://www.youtube.com/channel/UC820q_owMoFStVacDtCR0zw

Do lajkowania i subskrypcji mój aktualny cel 250 sub!!! :)

Temat będę aktualizował przed każdym rozpoczęciem, zamieszczając tutaj link do LIVE

Pozdrawiam!!!

start 19.00 więc czekamy na link do streamu !!

Zapraszam :) do oglądania i głosowania :)

jutro LIVE 20 !! zapraszam , na email zawsze po LIVE odpowiadam i wysyłam kodzki dla kazdej osoby : )!

zapraszam :)

zapraszam w poniedziałek live o 19 :)

zapraszam :)

wywaliło net kolejny live :)

zaczynamy dodatek :)

zapraszam :) !!!

zapraszam kolejny :) !

zapraszam :)

ZApraszam :)

Witam,

Chciałbym zaprosić chętnych na mój stream gier z PS4 na youtube :)

Jestem początkującym streamerem od niedawna zacząłem nagrywać swoja rozgrywkę, przez niecały miesiąc udało mi się już uzbierać 193 sub :)!!

Dla każdej nowej osoby na kanale mam kodziki premium :) typu :

Na miesiąc MAJ

-chomikuj

-zalukaj

-ekino

-rapidox

-ipla pakiety premium

Dodam ze stali bywalcy są bardziej nagradzani!! :) a mianowicie