Witam,
jestem graczem GW2 można powiedzieć, że od premiery. Pograłem kilka miesięcy potem odpuściłem, potem znowu powróciłem itd. Jednak ostatni raz GW2 odpaliłem z 5-6 msc temu. Może wypiszę co mnie najbardziej odrzucało - już pomijając skalowanie poziomu, brak wpływu gearu na moc postaci, mała ilość skilli, bo wiadomo, że te aspekty się nie zmienią. Chodzi mi o brak różnorodności buildów. Za moich czasów ja grałem to obojętnie czy był to Guardian, czy może Elementalist - trzeba było iść full zerg. Nie dość, że nie było podziału na klasy leczące, tank itp. to jeszcze każda postać, aby była najbardziej efektywna w PvP/Pve musiała iść full zerg... To mnie najbardziej irytowało. Jak teraz sytuacja wygląda? Bo poczytałem trochę i wydaję mi się, że teraz jest trochę większe urozmaicenie buildów.
Jeśli okaże się to prawdą to będę miał do Was jeszcze kilka pytan, teraz czekam na odpowiedzi