Nowy gracz szuka gildii lub osób do gry

Hej!

Długo zastanawiałem nad kupnem tej gry ale w końcu się zdecydowałem no i generalnie jestem zielony jeżeli chodzi o Albion. Wiem tyle co udało mi się obejrzeć albo wyczytać w internecie. Tak więc jak w temacie, szukam ludzi, którzy byliby chętni pograć razem albo przygarnąć mnie pod swoje skrzydła :D W mmo gram już w sumie od 12-13 lat także coś tam wiem. :)

Chętnie się przyłącze .

Jeśli nie macie 6h minimum dziennie na grę i tableta to nie polecam ta gra to wasza druga praca, w której to musicie mieć na tablecie zainstalowanego Discorda i ciągły dostęp do neta w razie jak wyniknie konflikt to musicie być w stanie jak najszybciej zareagować. Jeśli nie będziecie brać udziału w obronie to was każda szanowana Gildia wywali i już sobie nie pozbieracie surowców t6 bo będziecie zabijani, sami w tej chwili ze sprzymierzeńcami ustalamy taktykę. Powiem wam tak casuale będą mieli dużą lipę bo na czerwonych/czarnych strefach bo tam będą latały Gildyjne party a jeśli one nie dadzą rady to będą wołać ludzi z Ally, i w tedy te strefy zamieniają się w pola bitew. TYLKO NAJSILNIEJSI TO PRZETRWAJĄ.

Jeśli nie macie 6h minimum dziennie na grę i tableta to nie polecam ta gra to wasza druga praca, w której to musicie mieć na tablecie zainstalowanego Discorda i ciągły dostęp do neta w razie jak wyniknie konflikt to musicie być w stanie jak najszybciej zareagować. Jeśli nie będziecie brać udziału w obronie to was każda szanowana Gildia wywali i już sobie nie pozbieracie surowców t6 bo będziecie zabijani, sami w tej chwili ze sprzymierzeńcami ustalamy taktykę. Powiem wam tak casuale będą mieli dużą lipę bo na czerwonych/czarnych strefach bo tam będą latały Gildyjne party a jeśli one nie dadzą rady to będą wołać ludzi z Ally, i w tedy te strefy zamieniają się w pola bitew. TYLKO NAJSILNIEJSI TO PRZETRWAJĄ.

Kolejny mądry, który myśli, że to Tibia... Nie mam już sił się wypowiadać, ale mogę powiedzieć, że piszesz kompletne głupoty kolego.