Mythos
Od początku, Mythos był promowany hasłem „Pierwszy hack’n’slash MMO”. I trudno się z tym nie zgodzić, bo dotychczas nie wiedzieliśmy tak krwawej i tak bezkresnej siekaniny potworów, jak najpierw w dziele Flasgship Studios, później Hanbisoft, by gra trafiła wreszcie pod skrzydła niemieckiej firmy Frogster Interactive (twórców wspaniałego Runes of Magic).
Tło fabularne pełni tutaj rolę malutkiego dodatku, która nie przysłania głównego zadania gracza, jakim jest eliminacja coraz to nowych przeciwników. Zazwyczaj, rozgrywka jest połączona z wykonaniem nieskomplikowanego zadania, polegającego głównie na zabiciu odpowiedniej ilości potworów lub uzbieraniu kilku świecidełek.
W Mythos znajdziemy cztery rasy. Najmłodszych i uniwersalnych LUDZI, szybkich i „przyjaznych” GREMLINÓW, doświadczonych magików ze społeczeństwa SATYRÓW oraz ogromnych, silnych, jednookich CYKLOPÓW. Radzę uważnie przemyśleć swój wybór, bo każda z ras oferuje inne bonusy startowe. Raz może to być odporność na trucizny, a innym premia do obrony.
Początkowych klas mamy tylko trzy (Nimrod, Piromanta, Technolog), ale w miarę rozwoju postaci nasza postać ewoluuje w kolejne, otrzymując dostęp do kolejnych umiejętności.
Ciekawym elementem jest możliwość zdobycia tytułów, nie zawsze związanych z tymi, dobrymi rzeczami. Mimowolnie możemy otrzymać... tytuł za dużą ilość „deadów”:)
Uwaga: Gra została zamknięta i nie jest już dostępna.