Ravenmarch
Mix ekonomii, budownictwa oraz turowych wojen. Stajemy na czele jednego z trzech Państw, które są od lat w konflikcie o tereny przeciwnika. Nasz główny ekran to miasto na wzór tych z Heroes of Might and Magic, czyli każda lokacja jest oddzielną strukturą, gdzie stawiamy budynki, podnosimy ich poziom, przez co zwiększamy produkcję surowców. Powoli wraz z rozwojem gry otrzymujemy nowe możliwości, których nie chcę zdradzać. Gra delikatnie prowadzi nas za rękę, podpowiadając co powinniśmy teraz zrobić, jakie jest nasze zadanie i przez jedno kliknięcie przenosimy się do danej lokacji. Jak w każdej grze tego typu, budowanie wymaga określonego czasu, aczkolwiek możemy to przyspieszyć. Będzie to nas niestety kosztować o wiele, wiele więcej surowców niż normaly rozwój budynku. Co do walk to są stosunkowo szybkie, ponieważ wybieramy między trzeba „taktykami” i patrzymy jak rozwija się nasza batalia. Generałowie, który dowodzą oddziałami, mogą nosić EQ, które im dokupujemy i „zakładamy” przez co zwiększają się możliwości naszych wojsk. Na pewnym poziomie otrzymujemy atak specjalny, który praktycznie masakruje wojska przeciwnika podczas walki. Bardzo ciekawa gra, aczkolwiek mocno zagmatwana i w późniejszych etapach może okazać się P2W.