WildStar
WildStar to najnowsze dziecko studia Carbine, które zostanie wydane przez NcSoft, znane przede wszystkim z niedługo wychodzącego Guild Wars 2. Na samym początku powiem, że WS możemy potraktować, jako taką „odskocznię” od GW2, bo jak widać po samych trailerach – różnice są znaczące. Przede wszystkim rzuca się w oczy bardzo humorystyczna, kolorowa, wręcz baśniowa grafika. Przyznam, że mi osobiście ona odpowiada i bardzo się podoba. Nie widziałem jeszcze tak fantazyjnego tytułu z tego typu oprawą audiowizualną. Oczywiście za wiele na tematy muzyki nie mogę powiedzieć, bo po prostu nie wiemy, jednakże możemy mieć nadzieję, że wszystko będzie spójnie skomponowane. W grze znajdziemy cztery, dosyć innowacyjne klasy postaci. Explorer (odkrywca), Soldier (żołnierz), Scientist (naukowiec) oraz Settler (osadnik). Sam jestem niezwykle ciekaw rozwoju na przykład odkrywcy, albo osadnika, bo jest dość intrygującym aspektem, jakie mogą oni posiadać umiejętności, czy same talenty.
Mówiąc dalej o świecie możemy być pewni, że będzie on otwarty. Żadnych instancji, zamykania nas w potrzasku – chcesz iść na sam kraniec, nie ma problemu. Gra stawia na pewnego rodzaju epickość oraz dynamikę rozgrywki, która jest mocno zachwalana przez twórców. Została zapowiedziana „Mechanika Momentum”, która ma zająć się dynamicznym zmienianiem świata po przez wybory graczy. Przychodzą mi tutaj na myśl dynamiczne questy z Guild Wars’a 2 i jestem pewien, że słusznie. Oprócz tego twórcy nie zapowiedzieli jeszcze wielu mechanik gry. Zapewniono nas jednak, że staniemy pod wyzwaniem wielu questów, a także osiągnięć. WildStar głównie dzięki swojej unikalnej koncepcji szykuje się na naprawdę porządnego MMORPG’a. Trzymamy kciuki za studio Carbine i oczekujemy premiery, oby jak najszybszej!