Elyon - Ascent: Infinite Realm
A:IR będzie pełnoprawnym MMORPG-iem na PC-ty. Działać będzie na Unreal Engine 3 oraz oferować „walkę w trzech wymiarach”. Wychodzi więc na to, że przyjdzie nam obijać komuś twarz nie tylko na ziemi, ale również w powietrzu! Spore znaczenie w zabawie mają pełnić statki powietrzne. Nie będą używane tylko podczas walk gildyjnych (potwierdzone!), ale wykorzystamy je do transportu oraz kooperacyjnych elementów.
Posiadanie statku będzie drogą sprawą, ale zamiast tego możemy zwyczajnie stać się częścią załogi innego gracza. Otrzymamy możliwość wyposażenia siebie w plecak rakietowy lub „wing suit” (wybaczcie, nie znam rodzimego odpowiednika). Po co? No cóż, podczas podniebnych abordaży przyda nam się jakaś personalna opcja do latania. Jakby tego było mało, znajdzie się również miejsce dla naziemnych pojazdów.
Realm vs Realm również zostanie wprowadzone, ale działać będzie na innych zasadach, niż znane do tej pory. Każda ze stron rozegra jedną rundę jako atakujący, a drugą jako broniący się. W ten sposób wszyscy zakosztują różnego stylu zabawy. Co ciekawe, deweloperzy obiecują, że nie będzie się liczyć siła naszych sojuszników, a taktyczne wykorzystanie różnych elementów. W końcu udostępnią nam armaty, miny lądowe, a do tego jakieś specjalne buffy.
Prócz tego całego PvP, dostaniemy dwie mini-gry do odpoczynku, system farmy oraz housingu, a do tego możliwość oswojenia potwora, aby ten został naszym wierzchowcem lub pupilkiem. Bluehole Studio zapewnia, że customizacja będzie również istotnym elementem Ascent: Infinite Realm. Prócz modyfikowania wyglądu, wielkości oraz funkcjonalności statków powietrznych, mamy dostać szeroki wachlarz podobnych opcji u postaci.
Tak, niby będziemy mogli modyfikować zdolności i czary, ekwipunek, tworzyć własne questy, a nawet wpływać na poziom trudności terenów łowieckich (ten element podobno wciąż jest w fazie testowania). Co się zaś tyczy klas, na razie zapowiedziano pięć: Warlord, Gunner, Mystic, Sorceress, oraz Assassin.
Niestety, nie wiemy nic na temat planowanej premiery oraz modelu płatności.
(autor: PefriX)