Dark and Light
Jeden z najlepiej zapowiadających się MMORPG-ów, którego produkcja rozpoczęła się tak naprawdę… w 2004 roku. Zapowiadany jako coś wielkiego i rewolucyjnego.
1. „Dark and Light will not have any class restrictions”, czyli jednak nie będzie standardowych klas postaci (wcześniej mówiono o 14 różnych bohaterach do wyboru).
2. Rozmiar świata się nie zmieni – 40 tysięcy kilometrów kwadratowych do eksploracji.
3. Mamy dostać więcej elementów fantasy niż to zakładał plan w 2004 roku.
4. Jeśli postanowimy zostać Czarodziejami, najpierw będziemy musieli „znaleźć” magię i się jej nauczyć.
5. "Every different weapon in the game will have its own skills and action, the same for magic" – tego chyba tłumaczyć nie trzeba.
6. Budowanie: od małych domków po wielkie zamki.
7. Mass-PvP.
8. Czas i pory roku w grze mają odpowiadać tym z rzeczywistości (1 minuta w grze = 1 minuta w realu).
9. Latanie po świecie gry (coś jak w ArcheAge).
10. Widok First-Person.
Pierwsze testy mają ruszyć w listopadzie 2016 roku.