Galaxies of Eden
Za produkcję odpowiada studio MIR Cybernetics Corporation, które określa swój projekt, jako „social sandbox” z takimi elementami jak housing, vendor skills, czy tańczenie. Standardowo, ekonomia oparta będzie o działania graczy, a do tego znacznie wpłyniemy na wygląd naszej postaci. Gra z kolei oparta została o Unreal Engine
Galaxies of Eden ma być współczesną odpowiedzią na zapotrzebowania na „piaskownice”. Gracze będą ruszać w przygody, ale nie tylko, bowiem nic nie stoi na przeszkodzie, aby zajmowali się przemysłem, czy aspektami artystycznymi. Pojawi się opcja budowania własnej społeczności, czy całego miasta. Fani craftingu będą wniebowzięci słysząc o możliwości stworzenia nie tylko broni, ale i pojazdów, domów, czy mebli.
Twórcy zapewniają również, że w Galaxies of Eden gracz jest częścią gry, a nie tylko aktorem na scenie. Sami będziemy pisali własną historię, nic nie będzie odgórnie narzucone. Ważną rolę w zabawie mają być interakcje z innymi osobami. Nie zabraknie oczywiście rywalizacji, czy walki, bowiem o ile całość będzie grą socjalną, tak potyczki są częścią tego elementu.